Solgt Seiko SARB033

Medlem
8. mars 2014
Sted
Molde
Trenger flere referanser, og må dessverre selge av samlingen for å få dette til..
Annonsemal skamløs stjelt, takk til opphavsmann.

UR
Seiko SARB033 med skive som har et veldig pent fargespill. Specs sier sort, jeg sier mørk brun.

Nypris i dag:
Kommer an på hvilken nettbutikk du bestiller fra og om du skal betale moms. 3500-3700,-

Si gjerne fra om den finnes hos norske forhandlere.

SPESIFIKASJONER
Verk: Seiko 6R15
Kassemateriale: Stål
Kassediameter: 38mm
Tykkelse: 11.2mm
Lug-til-lug: 45mm
Avstand mellom lugs: 20mm
Glass: Safir
Alder: Desember 2014.

TEKNISK OG KOSMETISK TILSTAND
Går godt. Ser pen ut. Et par hairlines, men noe må cape cod-klutene dine brukes til også.

Kan besiktes i Oslo ved behov.

BÆREREDSKAPER OG ANNET
Enkel og behagelig lenke. Matcher dog ikke kvaliteten på resten av klokka, selv om jeg ikke har bært den på annet enn lenke ettersom jeg ikke er spesielt kresen på lenkekvalitet. Enda.

BOKS OG PAPIRER
Ytterboks, innerboks og manualer. Ikke kjøpskvittering, dessverre.

FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
Et ur jeg har brukt regelmessig i rotasjon med andre og hatt mye glede av, derav naturlige hairlines. Noen av pinnene til de ekstra leddene er borte, men ser for meg at dette er snacks en Seiko-forhandler ikke tar mange kronene for.

OPPGJØR
Ser for meg 2.800,-. Det skal et nytt ur inn i boksen, så det er egentlig kun rent salg som er aktuelt. Skulle du likevel ha noe spennende, send meg gjerne et forslag. Et pluss om det kan kombineres med de andre annonsene jeg annonser samtidig.

Befinner meg i Oslo, nært Storo. Student, og er tilgjengelig til de fleste tider.

REFERANSER
Noe fersk i gamet, og har ikke opparbeidet en haug med referanser enda. Kun gode hittil dog, og finnes i Good guy-tråden.

MINE BILDER
Det første bildet er supplerende fra det store nettet, siden jeg ikke tar bilder gode nok for uret.
264j3hy.jpg

Og så kommer mobilkameraet:
20160125_143412.jpg

20160125_143235.jpg

20160125_1434550.jpg
20160125_143246.jpg
20160125_143141.jpg