Jeg mottok tilfeldigvis min SARB045 for 5 dager siden og her med unntak av en ettermiddag brukt denne konstant siden da.
Min erfaring så langt er moderat mtp antall ur, men jeg har vært innom en TH Carrera DD som jeg synes var for stor. Jeg har også vært innom en Monaco med plexi-glass. Den siste var et dårlig valg for en småbarnsfar (4 + 4 +6 år + tenåringer).
Så har jeg hatt og brukt (mye!) en SMP300 med sverdvisere. Dette er målestokken min og jeg savner nok SMP..
Nå har jeg akkurat mottatt en Steinhart Aramar GMT som jeg synes er flott - og som holder tida svært godt! Fin størrelse og grei kopi av Explorer II.
Men så fikk jeg nå SARB'en som jeg bestilte fra Japan - og som jeg heller ikke hadde holdt i fysisk - og denne klaffet kjempebra for meg. Den ser i hovedsak ut som en svart/mørk skive, men det skinner utrolig flott blått når lyset passer til det. Kunne ønske meg at klokken var 1-2 mm større, men dette er ikke vesentlig. Detaljer og kvalitet ser utmerket ut så langt. Ser egentlig bare flott ut (også iflg kona)
Jeg kjøpte min SARB045 fra Japan og har kun positive erfaringer med å bestille derifra. Jeg har tatt bort 1 ledd fra lenken og har relativt normale håndledd i mine øyne. I utgangspunktet er jo denne laget for Asia og dertil moderat tykke håndledd.
I fall du misset på min unboxing..
http://www.tidssonen.no/forum/utpakking-unboxing-24/pakke-fra-japan-13880/
Lykke til!