Hei, lenge siden sist, men her er noen bilder av ei klokke jeg fikk denne uka :)
N norseman Medlem 12. april 2008 Innlegg 73 30. des. 2010 #1 Hei, lenge siden sist, men her er noen bilder av ei klokke jeg fikk denne uka
Bertelsen Medlem 23. nov. 2010 Innlegg 204 Sted Trondheim 30. des. 2010 #2 Nydelig! Er det PVD eller DLC?
N norseman Medlem 12. april 2008 Innlegg 73 30. des. 2010 #4 Bertelsen skrev: Nydelig! Er det PVD eller DLC? Klikk for å utvide... Det er visst noe som kalles Black Scratch Resistant IP processing. Er ikke helt sikker på hva det er eksakt, men det høres i hvert fall fint ut :-?
Bertelsen skrev: Nydelig! Er det PVD eller DLC? Klikk for å utvide... Det er visst noe som kalles Black Scratch Resistant IP processing. Er ikke helt sikker på hva det er eksakt, men det høres i hvert fall fint ut :-?
krille Støttemedlem Medlem 29. des. 2008 Innlegg 4.359 Sted Oslo 30. des. 2010 #5 Å hei, den var kul! Takk for bilder, flott klokke. Grattis!
sugress Medlem 11. sep. 2010 Innlegg 27 Sted Kvernaland 30. des. 2010 #6 Flott seiko! Har ikke sett alpinist med glasslokk bak før. Er denne kjøpt fra østen, gjennom ebay? Har du tips hvor jeg kan kjøpe andre utgaver sarb?
Flott seiko! Har ikke sett alpinist med glasslokk bak før. Er denne kjøpt fra østen, gjennom ebay? Har du tips hvor jeg kan kjøpe andre utgaver sarb?
N norseman Medlem 12. april 2008 Innlegg 73 30. des. 2010 #7 sugress skrev: Flott seiko! Har ikke sett alpinist med glasslokk bak før. Er denne kjøpt fra østen, gjennom ebay? Har du tips hvor jeg kan kjøpe andre utgaver sarb? Klikk for å utvide... Dette er ikke en Alpinist, de har som du helt riktig sier, ikke glass- baklokk. Jeg handler for det meste mine japanske klokker av denne mannen: http://www.higuchi-inc.com/index-e.html Trivelig kar å handle med
sugress skrev: Flott seiko! Har ikke sett alpinist med glasslokk bak før. Er denne kjøpt fra østen, gjennom ebay? Har du tips hvor jeg kan kjøpe andre utgaver sarb? Klikk for å utvide... Dette er ikke en Alpinist, de har som du helt riktig sier, ikke glass- baklokk. Jeg handler for det meste mine japanske klokker av denne mannen: http://www.higuchi-inc.com/index-e.html Trivelig kar å handle med
Kristaafa Medlem 21. mai 2010 Innlegg 351 Sted Horten 31. des. 2010 #8 Wow, fet klokke! Kanskje mod kunne flyttet denne til riktig kategori?