Seiko skx007 - lenke eller gummireim?

Medlem
22. des. 2013
Hei.

La ute en annonse om at jeg ønsker å kjøpe en skx007 eller liknende diver, men dårlig respons og utolmodig sjel, så lurer på å kjøpe en ny.

Er det noen som kan si noe om den gummireima som følger med? Er den ok? Kommer ikke til å bruke den på lenke, men hvis ikke reima er ok tenkte jeg at jeg likegodt kan kjøpe den med lenke og bytte til Nato.

PS. Send gjerne en om om du har en rimelig diver til salgs

Kjøp lenke og bytt til NATO hvis du ikke liker lenka! :) Gummireima til Seiko er vel berømt for å være litt stiv og guffen, og da jeg hadde min SKX009 forsvant den til fordel for diverse NATOer umiddelbart.

Gummiremmen er bare å få fortest mulig av klokken :p

Kjøp billigste variant, så kjøper du en superoyster lenke fra wjean på ebay. De lenkene som følger med er ikke mye å skryte av ;)

Gummiremmen er bare å få fortest mulig av klokken :p

Kjøp billigste variant, så kjøper du en superoyster lenke fra wjean på ebay. De lenkene som følger med er ikke mye å skryte av ;)

Støttes fult ut! Wjean oysteren er av topp kvalitet i forhold til pris, og løfter klokken mange hakk! :)

Finner du en selger som fortsatt har Seiko Monster SKX779 eller 781 (779 sort, 781 oransje) på lager så er disses lenker helt ok til prisen og en ellers meget sprek sak

Takker for innspill.
Jeg liker egentlig SKX007 og skx0011 bedre enn monstermodellene. Hadde vel egentlig ikke tenkt å bruke den på lenke så ser ikke så mye poeng i å kjøpe en ekstra lenge, iallefall ikke i første omgang. Men en vet jo aldri... ;)