Solgt Seiko SKX007 m./ Strapcode Superoyster og grønn bonusbezel

frj

Medlem
9. okt. 2013
Sted
Brussel/Oslo
Slipper denne løs, da den ofte taper kampen mot Tag Heuer Formula 1-quartzen... :D

Plukket opp av goodguy for noen uker siden, og nå utstyrt med en to uker gammel Superoyster fra Strapcode. Denne lenka hever kvaliteten betydelig, for å si det mildt, men du får selvfølgelig med den überkjipe gummireima til Seiko også. Men ikke nok med det, frue! Med på kjøpet får du også en grønn bezel, så du kan mikse og matche når du har på deg grønne sko, for eksempel.

Når det gjelder selve uret, så har jeg ikke den fjerneste anelse om opprinnelse eller historikk. Jeg har kun brukt den noen timer i ny og ne, og jeg mistenker at den kanskje går noe for fort. Dette kan med andre ord være et fint case for noen som vil mekke litt på et 7S26-verk. Noen merker på lug klokka 2, som kan se ut som har kommet etter at forrige eier byttet bezel med et spett. Nå er jo dette en beater, som ikke akkurat passer til smoking, for å si det sånn...

Jeg liker runde summer, så hva med 1.000,-, +frakt, eller F2F i Oslo-området. :) Morsomme bytter kan selvfølgelig vurderes, gjerne mot bror/søster SKX009, for eksempel, eller noe sært vintage som går nogenlunde korrekt.

15650219241_a3be5b6a0e_z.jpg

15467334580_d349c230b9_z.jpg

15629188666_86283a3312_z.jpg

Redigert: