Seiko SKX007 Super Oyster Braclet

Medlem
23. jan. 2013
Hei,

Trenger litt hjelp til valg av riktig versjon av super oyster braclet som selges av wjean28 på ebay.
Har en skx007 på vei til levering i kveld og har planer om å bytte ut til lenke fra wjean. (fra rubber strap)

Tror jeg har funnet riktig; Seiko Super Oyster 22mm Bracelet Strap Band SKX007 7S26 | eBay

Men, fint om noen kunne bekreftet før jeg bestiller og eventuelt om jeg trenger noen ekstra deler for å montere den.

Regner med det blir en unboxing post i kveld av klokken:)

Hei,

Trenger litt hjelp til valg av riktig versjon av super oyster braclet som selges av wjean28 på ebay.
Har en skx007 på vei til levering i kveld og har planer om å bytte ut til lenke fra wjean. (fra rubber strap)

Tror jeg har funnet riktig; Seiko Super Oyster 22mm Bracelet Strap Band SKX007 7S26 | eBay

Men, fint om noen kunne bekreftet før jeg bestiller og eventuelt om jeg trenger noen ekstra deler for å montere den.

Regner med det blir en unboxing post i kveld av klokken:)
Du kan bruke den der på en SKX007! Lykke til!

Den er riktig. Du trenger ingen ekstra deler. Det eneste måtte være å be ham om og levere med "double flanged pins" til lenka. De er veldig mye lettere å ta av igjen senere.

Nå har jeg en Jubelee lenke til min 007, men uansett så synes jeg kvaliteten på wjean sine lenker er veldig god.
Tror det ikke er rent få som vil kunne anbefale en slik.

Godt å høre at jeg har valgt riktig. Bestilling er lagt inn og den var dispatched kort tid etter :)

Håper å ha den her allerede neste uke!

Kjøpte en slik for et par uker siden. Lå i postkassen etter 4 dager :D

Fikk min etter knappe 4 dager også :)
Lynrask levering.

Nå må jeg bare finne noen som har verktøy som kan bytte båndet for meg. Tar for lang tid før jeg får verktøyet jeg har bestilt selv fra kina :(

Tipper hvilken som helst urmaker kan fikse dette.

Noen som vet hvor mye de pleier å ta for bytte av bånd og tilpasse den i størrelse?