Fått som gave i juli 2014.
Selges sammen med jubilee lenke og ubrukt gummi reim.
Kom opprinnelig på gummireim, jubilee ble kjøpt av en gg her og påmontert av meg.
Seiko´n er lite brukt med bruksmerker i form av hairlanes.
Har lett litt i farta ang pris forlengelse, og finner billigste på ebay til rett over 3k på gummi reim og uten frakt.
Denne har gått ut av produksjon og jeg har ingen peiling på hva jeg burde forlange i pris..
Det er meldt OBS varsel med fare for flom i morgen og minusgrader.., så 1,5k og over?
5 nato reim følger med også!
Litt www info:
PRODUCT DETAILS
Seiko Automatic Diver's SKX007J1 SKX007J SKX007 200m Made in Japan Watch
A true reminiscence of the ‘80s! It is the classic Seiko Diver's Watch design. Great on looks; of a solid built and carries a lot of weight. All that makes for some serious and accurate timekeeping. An excellent luminescence allows day, date, markers and all three hands come off clear in darkness - the kind you find down the thalassic depths.
Features:
Made In Japan
Seiko Divers Automatic SKX007J1
Type Divers
Movement Automatic (SKX007)
Calibre 7S26 (21 Jewels)
Crystal Hardlex crystal
Dial Black
Bezel Unidirectional
Water resistance 200m
Bracelet width 22mm
Bracelet/Strap Rubber
Case Stainless steel
Case diameter 45mm
Case thickness 13mm
Takk for interessen
Selges sammen med jubilee lenke og ubrukt gummi reim.
Kom opprinnelig på gummireim, jubilee ble kjøpt av en gg her og påmontert av meg.
Seiko´n er lite brukt med bruksmerker i form av hairlanes.
Har lett litt i farta ang pris forlengelse, og finner billigste på ebay til rett over 3k på gummi reim og uten frakt.
Denne har gått ut av produksjon og jeg har ingen peiling på hva jeg burde forlange i pris..
Det er meldt OBS varsel med fare for flom i morgen og minusgrader.., så 1,5k og over?
5 nato reim følger med også!
Litt www info:
PRODUCT DETAILS
Seiko Automatic Diver's SKX007J1 SKX007J SKX007 200m Made in Japan Watch
A true reminiscence of the ‘80s! It is the classic Seiko Diver's Watch design. Great on looks; of a solid built and carries a lot of weight. All that makes for some serious and accurate timekeeping. An excellent luminescence allows day, date, markers and all three hands come off clear in darkness - the kind you find down the thalassic depths.
Features:
Made In Japan
Seiko Divers Automatic SKX007J1
Type Divers
Movement Automatic (SKX007)
Calibre 7S26 (21 Jewels)
Crystal Hardlex crystal
Dial Black
Bezel Unidirectional
Water resistance 200m
Bracelet width 22mm
Bracelet/Strap Rubber