Solgt Seiko SKZ323 Stargate Hvit selges

Medlem
19. aug. 2013
Sted
M&R
Heisann!

Jeg falt pladask for denne modellen og brukte mesteparten av sommeren på å forsøke å skaffe meg en. Fikk kjøpt en via GG her på forumet nå i høst, men jeg ser at den bare blir liggende i esken sin. Modellen er dessverre litt upraktisk for meg siden jeg ikke har winder, så jeg velger å selge den for å finansiere ett annet prosjekt.

Når jeg fikk den i hende fremsto den som "ubrukt", det gjør den fortsatt. Jeg har brukt den to dager, ellers ligger den nedpakket. Jeg er dessverre ingen fotograf, men skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av den. Disse sender jeg på mail i høyoppløst format for de som måtte ønske.

Pris? HBO over 1400, da får du med to natoer (rød og svart med rød stripe). Frakt kommer i tillegg. Kjøpere som er lokale til Ålesundsregionen vil bli prioritert. Skal klokken sendes godtar jeg bare forhåndsbetaling til konto, jeg sender ikke i oppkrav.

Interessert? Ta kontakt på PM.

PS: Jeg har forståelse for at det kan være ønskelig med en viss grad av anonymitet her på forumet, men tar du kontakt med meg setter jeg pris på at du signerer med navn og oppgir kontaktinformasjon.

- C

Redigert: