Solgt Seiko SKZ327, Stargate

frj

Medlem
9. okt. 2013
Sted
Brussel/Oslo
Legger ut min svarte Stargate, da denne får rett og slett ikke nok armtid, og taper stort sett kampen mot sin hvite tvillingbror. Dette er på ingen måte rasistisk motivert, men jeg har rett og slett for mange klokker med svart skive. :)

Klokken ble kjøpt av en goodguy her inne for et års tid siden, og går som forventet av en Seiko med 7S36-urverket. Den er forholdsvis stor, med sine 48 mm, inkludert krona. Glasset har en liten ripe omtrent kl. 3, som forhåpentligvis synes på bildene. Leveres på den litt kjipe gummireima til Seiko, men denne klokka kler NATOer av ymse typer særdeles godt. Kommer med alle bokser og bruksanvisning, hvis det har noe å si, men ikke papirer.

Personlig liker jeg de "originale" Stargate-modellene bedre enn de nye med cyclops, og disse med 7S36 har gått ut av produksjon for en stund siden. Om de er vanskelige å få tak i skal jeg ikke uttale meg om. :)

Jeg trenger sårt noe blått i samlingen, og kunne gjerne tenkt meg en SKX009 på lenke eller, selvfølgelig med penger fra meg, en blå Sumo eller en blå Samurai. Jeg er dog veldig åpen for morsomme bytteforslag. Ved rent salg ser jeg for meg 1.250,-.

F2F i Oslo-området eller sendes mot forskuddsbetaling for kjøpers regning med Norges-pakke.

Nok prat, over til bilder.

15382947525_5273a7f525_z.jpg

15196377698_bdc588baba_z.jpg

15196293240_ae6db95291_z.jpg

Redigert: