Seiko SKZ330

Ser at det er mange av de på ebay osv, men vil helst kjøpe av en norsk forhandler. Noen som har peiling på om den blir fysisk solgt i noen butikker i Norge?

Angående salg i Norge må du nesten oppsøke en forhandler. Optura som er importør av Seiko i Norge har den ikke på websiden sin, men om dette betyr at de ikke kan skaffe den vet jeg ikke. Jeg anbefaler at du tar kontakt med en seiko forhandler og hører om den er å oppdrive.

• Liker
Reaksjoner: MariusPedersen2208
Angående salg i Norge må du nesten oppsøke en forhandler. Optura som er importør av Seiko i Norge har den ikke på websiden sin, men om dette betyr at de ikke kan skaffe den vet jeg ikke. Jeg anbefaler at du tar kontakt med en seiko forhandler og hører om den er å oppdrive.

Okei, takk :)
Hva synes du selv om seikoen?

Jeg tror det er en utgått modell, så det kan være noe verre å få tak i fra norsk forhandler. Og hvis den finnes bør du være forberedt på å betale litt ekstra i forhold til på nettet.

Jeg har hatt den hvite versjonen i stål og var veldig fornøyd. Det er vel ikke veldig populært her inne med klokker som er gullfargede. Tanken er vel at hvis det ser ut som gull skal det være gull. Og sort pvd kan slites av og vise stålet under etter hvert. Så det er kanskje ikke en klokke for generasjonene. Hvis du liker utseendet så er det bra kvalitet til en rimelig penge, men kanskje ikke det som er mest lettsolgt om du skal selge videre.

Så, løp og kjøp! :)