Til salgs er en nydelig Seiko SLA019.
Dette er jubileumsutgaven av MarineMaster 300 med en grønn, magisk skive som endrer utseende ut i fra lys og grønn keramisk bezel, produsert i kun 1968 eksemplarer.
Min er kjøpt fra en sveitsisk AD (mva betalt og kan dokumenteres) i september 2018.
Klokken har vært forsiktig brukt i rotasjon med andre ur og ser tilnærmet ny ut.
De som ikke kjenner så godt til denne modellen kan lese mer her i en herlig sammenligning med Hulk:
Dagsferske mobilbilder av medioker kvalitet ligger vedlagt.
Prisen er 28 000 kr + evt. frakt.
Klokken kommer komplett med alt som følgte med ved nykjøp.
Foretrekker rent salg, men aktuelle bytter kan være Speedmaster (kun med hesalite), BB58 eller noe annet gøy.
Jeg har mange referanser fra GG tråden, og kan møtes F2F på Romerike/Oslo.
Dette er jubileumsutgaven av MarineMaster 300 med en grønn, magisk skive som endrer utseende ut i fra lys og grønn keramisk bezel, produsert i kun 1968 eksemplarer.
Min er kjøpt fra en sveitsisk AD (mva betalt og kan dokumenteres) i september 2018.
Klokken har vært forsiktig brukt i rotasjon med andre ur og ser tilnærmet ny ut.
De som ikke kjenner så godt til denne modellen kan lese mer her i en herlig sammenligning med Hulk:
Rolex Submariner Hulk versus Seiko SLA019 : Shades of Green
If green is your thing, today's your day as we take a look at the Rolex Submariner Hulk and the brand new Seiko SLA019.
www.fratellowatches.com
Dagsferske mobilbilder av medioker kvalitet ligger vedlagt.
Prisen er 28 000 kr + evt. frakt.
Klokken kommer komplett med alt som følgte med ved nykjøp.
Foretrekker rent salg, men aktuelle bytter kan være Speedmaster (kun med hesalite), BB58 eller noe annet gøy.
Jeg har mange referanser fra GG tråden, og kan møtes F2F på Romerike/Oslo.
Vedlegg
Redigert: