Selger Seiko SLA043J1. Klokken kommer med boks, papirer og MVA-dokumentasjon. Klokken er importert av meg fra Japan i november 2021. I tillegg vedlegges rem og spenne fra storebror SLA037J1 til den nette sum av 2725kr (kvittering medfølger). Klokken er meget pent brukt og har ingen dype hakk eller riper. Jeg finner kun noen lette hairlines på de polerte overflatene. Original-remmene er ubrukt/som ny.
Klokken er limitert til 1700 eksemplarer. Legger ved et par anmeldelser som overbeviste meg. Prisantydning 38000kr inkludert frakt. Ingen bytter.
Egne bilder:
Klokken er limitert til 1700 eksemplarer. Legger ved et par anmeldelser som overbeviste meg. Prisantydning 38000kr inkludert frakt. Ingen bytter.
The Seiko Prospex SLA043J1 is the less expensive version of the $10k Seiko Prospex SLA037J1
For us, there was only one effective way to rate and review the luxurious Seiko Challenger diver, the $9995AUD Seiko Prospex SLA037J1, a re-creation of Seiko’s first dive watch, the 62MAS, launched in 1965. And that was to put it up against a brand nobody baulks at spending that kind of money...
timeandtidewatches.com
Egne bilder:
Redigert: