Seiko SNZH55 - glossy diver

Noen som har besilt denne enda da?
Er jeg paranoid hvis jeg synes den likner for mye på fifty fathoms?

Jeg fikk den i posten i dag. Det var en veldig tøff klokke - rettere sagt selve uret var fint, men lenka synes jeg så billig ut - så jeg har bestilt meg reim i dag. Det tror ejg blir mye bedre.

Jeg fikk den i posten i dag. Det var en veldig tøff klokke - rettere sagt selve uret var fint, men lenka synes jeg så billig ut - så jeg har bestilt meg reim i dag. Det tror ejg blir mye bedre.

Hvor bestilte du fra? Og hva er prisen?

Til prisen sunes jeg dette er utrolig mye ur for pengene, lenka er litt slarkete men er av god kvalitet. Skiven og det buede glasset er bare helt fantastisk!

Legg gjerne ut bilder av ditt:)

Jeg bestilte via 21jewels.com

Prisen er US$ 162.00 (pluss norsk moms)

Lenken er utrolig slarkete, så gleder meg til å bruke reim. Ellers er resten av uret fantastisk. Flott design og utførelse. Jeg bestilte med sort tallskive, men tror jeg også skal ha en hvit en. Ser for meg at hvit tallskive og en brun skinnreim kan bli flott. Utrolog å få så mye klokke for pengene. Dessuten er det digg å ha en klokke en kan bruke røft uten å tenke på riper. Skulle en være uehldig er det ikke mye penger ut av vinduet.

Jeg har bestilt meg en sort SNZH55 og en med gull detaljer SNZH57.
Pluss at jeg bestilte meg en slik i kveld SKZ325K2. Skal bli noe å forklare kona det.... ikke at det er så mye penger men hvorfor i alle dager jeg trenger 3 nye klokker..... Jaja... Den tid den sorg... Må vel inn med litt på blomster budskjettet da kansje...;)

he he, Tudor! Ja koner og samboere kan være en utfordring ved kjøp av klokker. Min forlovede ble ikke så kritisk etter at hun selv fikk en klokke i gave i fjor. Så kanskje det hjelper i kombinasjon med en blomstekvast?

he he, Tudor! Ja koner og samboere kan være en utfordring ved kjøp av klokker. Min forlovede ble ikke så kritisk etter at hun selv fikk en klokke i gave i fjor. Så kanskje det hjelper i kombinasjon med en blomstekvast?

Sier du det ja....:rolleyes: Må kansje kjøpe en 4 klokke jeg da....:confused: Er jo en løsning det da....:cool:

Jeg har bestilt meg en sort SNZH55 og en med gull detaljer SNZH57.
Pluss at jeg bestilte meg en slik i kveld SKZ325K2. Skal bli noe å forklare kona det.... ikke at det er så mye penger men hvorfor i alle dager jeg trenger 3 nye klokker..... Jaja... Den tid den sorg... Må vel inn med litt på blomster budskjettet da kansje...;)

Det blir et par fete "unboxing" tråder her da vil jeg tro. Eller enda bedre, en trippel.:) Tre på en gang er jo ikke hverdagskost her tross alt.

Det blir et par fete "unboxing" tråder her da vil jeg tro. Eller enda bedre, en trippel.:) Tre på en gang er jo ikke hverdagskost her tross alt.

Jeg skal prøve å få til noen bilder når jeg pakker ut klokkene. Er ikke hjemme nå men skal hjem på snarvisitt til helgen. Jeg håper at 2 av klokkene har kommet til helgen. Den 3 skulle vist ikke komme før 10-16 dager. Det er den "vanlige" glossy diveren hvis man kan si det slikt. Altså SNZH55. :D

Har hatt denne klokken i et par ukers tid nå, og for pengene er den nesten uslåelig.

Lurer allikevel på om det er muligheter for å modde den? Plages litt av den store "5-sports" logoen og all skriften. I tillegg lurer jeg på om en SEL Super Oyster vil passe på denne.. Noen som vet?

Det finnes vel nok av deler som passer til dette urverket. Skive og visere bl.a.
En mail til Yobokies eller Noah vil nok gi svar på det.
Den PO carbon skiva fra Yobokies hadde nok sett snasen ut på den klokka.
Har bestilt meg en 5 fathoms selv, og har noen visere liggende i skuffen.
Så får vi se hva som skjer...;)

Snille FedEx mannen var akkurat innom med denne hos meg, bare med blå skive og blå bezel.

For en klokke for pengene!

Lurer allikevel på om det er muligheter for å modde den? Plages litt av den store "5-sports" logoen og all skriften.

Lev ei lenger i usikkerheten. Sendte en mail til Noah, Yobokies og MCWW i ettermiddag.

Her er svaret jeg fikk fra Harold (Yobokies):
Thanks for the email and I have these:
http://www.pmwf.com/Phorum/read.php?10,79915
http://www.thewatchsite.com/index.php/topic,8199.new.html#new
http://www.thewatchsite.com/index.php/topic,11050.new.html#new
Best,
Harold

Her er svaret fra Jay i Motor City Watch Works
Hi,
The seiko dials shown on my site will all fit the watch, you will have to remove the dial feet on the 369 diver and red dial.
Any of the Seiko hands will also fit your watch.
Thanks,
Jay

Så siden jeg egentlig liker den originalt, men som Juice sier godt kunne vært mindre busy må jeg kanskje bestille enda en av disse for å få moddet den til å bli noe helt unikt...?

DETTE FORUMET ER LIVSFARLIG.

SEND HJELP

Der kom siste svaret fra Noah (10watches.com):

I don't think any parts will fit
noah

Ja, ja. :( Det var jo litt dumt da jeg hadde sett meg ut noen deler derfra.

Veldig kjappe svar fra alle tre da. Det er jo et stort pluss. Har handlet fra Noah tidligere, og det var en positiv opplevelse.:)

Skulle da tro at delene hans til klokkene som de andre guttas deler passer til (det var en gramatisk tung setning det..) skulle passe disse også ?