- Medlem
- 30. april 2009
Noen som har besilt denne enda da?
Er jeg paranoid hvis jeg synes den likner for mye på fifty fathoms?
Er jeg paranoid hvis jeg synes den likner for mye på fifty fathoms?
Den var rålekker - noen som har denne til salgs i Norge?
Jeg fikk den i posten i dag. Det var en veldig tøff klokke - rettere sagt selve uret var fint, men lenka synes jeg så billig ut - så jeg har bestilt meg reim i dag. Det tror ejg blir mye bedre.
Jeg fikk den i posten i dag. Det var en veldig tøff klokke - rettere sagt selve uret var fint, men lenka synes jeg så billig ut - så jeg har bestilt meg reim i dag. Det tror ejg blir mye bedre.
he he, Tudor! Ja koner og samboere kan være en utfordring ved kjøp av klokker. Min forlovede ble ikke så kritisk etter at hun selv fikk en klokke i gave i fjor. Så kanskje det hjelper i kombinasjon med en blomstekvast?
Jeg har bestilt meg en sort SNZH55 og en med gull detaljer SNZH57.
Pluss at jeg bestilte meg en slik i kveld SKZ325K2. Skal bli noe å forklare kona det.... ikke at det er så mye penger men hvorfor i alle dager jeg trenger 3 nye klokker..... Jaja... Den tid den sorg... Må vel inn med litt på blomster budskjettet da kansje...
Det blir et par fete "unboxing" tråder her da vil jeg tro. Eller enda bedre, en trippel. Tre på en gang er jo ikke hverdagskost her tross alt.
Lurer allikevel på om det er muligheter for å modde den? Plages litt av den store "5-sports" logoen og all skriften.