Selges/byttes Seiko Solar Chronograph Divers

Medlem
4. feb. 2014
Har en flott Seiko Chronograph som jeg desverre får brukt altfor lite i forhold til det jeg burde.
Jeg ønsker hovedsakelig å bytte klokke (med eventuelle mellomlegg opp eller ned). Klokken ble kjøpt via urverket.no i februar, da med en pålydende pris på 2795,- . Ved salg ser jeg for meg 2000,-. Klokken kommer med originallenke (tatt av to lenker, som jeg kan sette på igjen hvis ønskelig) , i tillegg medfølger det to stk nato-reimer.
Ved bytte er jeg i hovedsak interessert i en fin automatic dressklokke med rene linjer.
Klokken er svært lite brukt og bærer ikke preg av brukstiden i det hele tatt, ingen synlige skader/riper. Kommer i eske, og kan legge ved kvittering for kjøpet.

Litt informasjon om klokken :
Stainless Steel Case
Stainless Steel Bracelet
Made In Japan
Solar Powered Quartz Movement
Caliber: V175
Chronograph Function
Hardlex Crystal Glass
Fold Over Clasp With Push Button And Secure Lock
Black Dial
Blue and Black Rotating Bezel
Screw Type Crown
Analogue Display
Date Display Between 4 and 5 O'Clock Position
White Lumibrite Hands & Markers
200 Meter Water Resistant

Case diameter: 43mm
Case thickness: 12mm

Ettersom jeg bare har tilgjengelig iPad er det vanskelig å legge opp bilder.
Vedlagt ligger bilde av klokken (tatt fra en hjemmeside, og er således ikke originalklokken) samt de to nato-reimene.
For eventuellt interesserte så er det bare å ta kontakt så kan jeg sende originalbilder av klokke og reimer per mail.

Klokke:
http://76.my/Malaysia/seiko-solar-c...017-mens-watch-esupply-1304-14-Esupply@17.jpg

Reim:
NATO Strap 20MM Blå/gul - Straps.no

NATO Strap 20MM Mørk blå - Straps.no

Skulle det være noe øvrig man skulle lure på , så er det selvfølgelig bare å ta kontakt.

Leif