Vet denne siden for det meste går i mekaniske ur, men legger her ut min Seiko Velatura med Direct Drive system et (kinetic som også kan trekkes i kronen).
Dette er en klokke jeg er glad i siden det er den første "skikkelige" klokken jeg eide. Problemet nå er at jeg rett og slett ikke bruker den lenger og får dårlig samvittighet av å se power indikatoren på 0. Jeg har også fått opp øynene for en SKX009j på jubilee lenke som jeg ønsker å finansiere.
Tilstand:
Klokken er kjøpt i slutten av 2008, så den er litt over 6 år. For et halvt år siden ble kondensatoren og pakninger byttet ut, så denne har en god del flere år i seg. Trykktesting kan ordnes om ønskelig.
I tillegg er også den orginale gummiremmen nesten ubrukt da denne er relativt ny i forhold til bruk. Resten av kassen bærer preg av noen riper her og der, men er i ok stand.
Følger med
- Lenke med ekstra ledd (stifter og foringer). Denne er slitt med helsa og kan sende bilder ved senere anledning.
- Orginal eske
- Bruksanvisning
- Orginal tag
Spesifikasjoner:
- Direct Drive power reserve indicator
- Duration of full charge: approximately 1 month
- Caliber: 5D44
- Retrograde day indicator
- Date window at 6 o'clock
- Stainless steel screw down case back
- Titanium Carbon Nitride (TiCN) coated Bezel
- Water resistant to 100m
- Dial: silver patterned Black with Lumibrite hands and markers
- Crystal: Scratch resistant anti-reflective Sapphire crystal
- Case diameter: 43.5mm excluding crown
- Case thickness: 13mm
Klokken kostet ny 9.498,- så jeg håper det er rettferdig av meg å spørre etter 1.500,- så jeg er i ballparken til SKX009J. Denne er i utgangspunktet eneste aktuelle bytteobjekt, men forslag tas i mot med smil Klokken kan sees i Oslo, og for spørsmål og evnt flere bilder send PM, jeg svarer uansett
For bilde av hvordan lenken ser ut og annen info: http://www.creationwatches.com/prod...irect-drive-srh005p1-srh005p-srh005-1280.html
Dette er en klokke jeg er glad i siden det er den første "skikkelige" klokken jeg eide. Problemet nå er at jeg rett og slett ikke bruker den lenger og får dårlig samvittighet av å se power indikatoren på 0. Jeg har også fått opp øynene for en SKX009j på jubilee lenke som jeg ønsker å finansiere.
Tilstand:
Klokken er kjøpt i slutten av 2008, så den er litt over 6 år. For et halvt år siden ble kondensatoren og pakninger byttet ut, så denne har en god del flere år i seg. Trykktesting kan ordnes om ønskelig.
I tillegg er også den orginale gummiremmen nesten ubrukt da denne er relativt ny i forhold til bruk. Resten av kassen bærer preg av noen riper her og der, men er i ok stand.
Følger med
- Lenke med ekstra ledd (stifter og foringer). Denne er slitt med helsa og kan sende bilder ved senere anledning.
- Orginal eske
- Bruksanvisning
- Orginal tag
Spesifikasjoner:
- Direct Drive power reserve indicator
- Duration of full charge: approximately 1 month
- Caliber: 5D44
- Retrograde day indicator
- Date window at 6 o'clock
- Stainless steel screw down case back
- Titanium Carbon Nitride (TiCN) coated Bezel
- Water resistant to 100m
- Dial: silver patterned Black with Lumibrite hands and markers
- Crystal: Scratch resistant anti-reflective Sapphire crystal
- Case diameter: 43.5mm excluding crown
- Case thickness: 13mm
Klokken kostet ny 9.498,- så jeg håper det er rettferdig av meg å spørre etter 1.500,- så jeg er i ballparken til SKX009J. Denne er i utgangspunktet eneste aktuelle bytteobjekt, men forslag tas i mot med smil Klokken kan sees i Oslo, og for spørsmål og evnt flere bilder send PM, jeg svarer uansett
For bilde av hvordan lenken ser ut og annen info: http://www.creationwatches.com/prod...irect-drive-srh005p1-srh005p-srh005-1280.html
Redigert: