Solgt Seiko "Sumo" SBDC003 Prospex blå skive

Medlem
19. aug. 2013
Sted
M&R
Heisann!

Selger min Seiko Sumo da den ikke blir brukt. Denne er importert fra SeiyaJapan.

Jeg får ikke til å legge ut bilder her, så jeg sender bilder av min på forespørsel. Den fremstår som hel og pen, ingen skader eller lignende. Jeg har brukt denne i rotasjon med andre klokker. Jeg regner med at de som er på jakt etter en slik klokke vet hvordan den ser ut, men jeg legger ved en link bare i tilfelle. http://seiko-citizen-orient-direct.co.uk/product/seiko-sumo-sbdc003-prospex-diver-automatic-2/#

Det følger med begge eskene, merkelapp, en stk nato og instruksjonsbok. Kort fortalt alt som fulgte med klokken når den var ny. I tillegg følger selvfølgelig den orginale lenken. Jeg har alltid brukt denne på Nato, så denne er ubrukt.

Prisen på klokken ved ett rent salg tenker jeg blir rundt 2500 + frakt. Klokken befinner seg i Ålesundsområdet, så jeg foretrekker kjøpere som er lokale som får sett klokken før de bestemmer seg. I forhold til bytte, så er jeg åpen for forslag. Jeg har både Alpinist og Coctail Time, så disse er ikke aktuelle for meg. Bytte trenger ikke være klokke heller, bare kom med forslag.

Ta kontakt på PM så sender jeg bilder enten på MMS eller på epost. Jeg har forståelse for at du skulle ønske å være anonym på forumet, men tar du kontakt med meg så ønsker jeg at du oppgir personalia.

Takk for titten, ha en fortsatt flott dag!

- C

Redigert: