Morsom liten & "lubben" quartz field watch fra Seiko. Jeg er første eier. Selges etter et par måneders eie pga. et nytt Seiko impulskjøp.
35mm bred, 10mm tjukk, 100m WR. Full lume skive. Ser omtrent ny ut (kun brukt på kontorjobb).
Kommer med boks, original gummirem, samt tre premium 18mm natoremmer fra Crown & Buckle.
* Minstepris 500 kr
* Auksjonen avsluttes førstkommende fredag 14. jan kl 19:00 (m/ standard "5min regel")
* Standard forhåndsbetaling
* Standard frakt: du dekker fraktkostnad, du velger metode osv
Have fun!
Min opprinnelige unboxing/impression-tråd:
Mer detaljer om denne linja av klokker hos Worn & Wound:
35mm bred, 10mm tjukk, 100m WR. Full lume skive. Ser omtrent ny ut (kun brukt på kontorjobb).
Kommer med boks, original gummirem, samt tre premium 18mm natoremmer fra Crown & Buckle.
* Minstepris 500 kr
* Auksjonen avsluttes førstkommende fredag 14. jan kl 19:00 (m/ standard "5min regel")
* Standard forhåndsbetaling
* Standard frakt: du dekker fraktkostnad, du velger metode osv
Have fun!
Min opprinnelige unboxing/impression-tråd:
Cheap n cheerful Seiko field watch! SCXP157
Det ble et impulskjøp inspirert av en annen luring i fieldwatch-tråden nylig. Pang, da røyk man på en ny quartz-klokke. :) Tid for å sjekke opp-ladet lume. Har bare hatt en lume-skive før og det var en Damasko. Ikke veldig fan av gummi-reimen som fulgte med, på med 18mm nato fra...
www.tidssonen.no
Mer detaljer om denne linja av klokker hos Worn & Wound:
Introducing the Return of the Seiko SUS Collection (Refs. SCXP155, SCXP157, SCXP158, SCXP159, SCXP161, SCXP163, and SCXP165) - Worn & Wound
Seiko is once again digging into their archive to release a new version of the SUS line of watches. SUS, you’ll recall (or maybe you won’t, given the dizzying number of watches in Seiko’s back catalog), is a sort-of acronym for “Simple” and “Strong.” This was a series of watches that was...
wornandwound.com
Redigert: