- Medlem
- 20. juni 2014
Ja en re-edition av 62mas hadde vært konge. Håper de ikke går over 40mm kassebredde pluss krone som må være screwdown, selvsagt.
Det er denne nye Angus jubilee jeg fikk til min 7290 også, og etter litt dremling på ene siden(utløpet for pinnen) av endlinken, så sitter den som støpt. Utrolig god lenke, med en enorm bærekomfort.Vis vedlegg 27500 Syns ikke endlinks var innertier på denne heler, men godt nok til at det frister! Mulig jeg må teste en slik, får prøve å vente til det dukker opp litt flere bilder.
Vis vedlegg 27500 Syns ikke endlinks var innertier på denne heler, men godt nok til at det frister! Mulig jeg må teste en slik, får prøve å vente til det dukker opp litt flere bilder.
Det er denne nye Angus jubilee jeg fikk til min 7290 også, og etter litt dremling på ene siden(utløpet for pinnen) av endlinken, så sitter den som støpt. Utrolig god lenke, med en enorm bærekomfort.
Men er den verdt prisen? Nei.
Om det hadde vært dead on fra første sekund, ja. Men man skal ikke måtte finne frem Dremelen på ei såpass dyr uoriginal lenke.
På min ligger de flush mot kassen. Tror nok det er et optisk bedrag i form av skygger på bildet av den MMen.Er endlink konkav mot kasse, eller er det synsbedrag, skygger?
På min ligger de flush mot kassen. Tror nok det er et optisk bedrag i form av skygger på bildet av den MMen.
Ryktene virker til å stemme. Bilde med ref har dukket opp på den store interweben. Meget lovende!
Vis vedlegg 27997