Todda
Støttemedlem
- Medlem
- 14. mars 2013
Fikk prøvd denne i dag. Jeg var mest interessert i den med sort skive, men den blå var også flott. Reima var alt for tjukk.
Noen som vet om SPB147J1 er å oppdrive hos Norsk AD?
Ser frem til unboxing - og om jeg er alene om min entusiasme!Den kom i posten i dag @Parmined. Skal få åpnet og tatt en titt på den i morgen. Har virkelig troa på at dette er gode saker.
Mer detaljer om norsk levering i artikkelen vår
Seiko lanserer Prospex SPB199 Alpinist
En ny limited edition eksklusivt for Europa – presentert i samarbeid med FratelloWatches.www.tidssonen.no
Oh hello there! Denne var kul!Vis vedlegg 220683
SPB185 og SPB187 er da lansert. Første hands on videoen under. Fratello med en fin gjennomgang også.
Seiko SPB185 Dive Watch With A Smart "Shovel" Seconds Hand
The SPB185 is a very solid, fairly-priced, handsomely designed dive watch, vaulted to the next level by a fleeting flash of red...www.fratellowatches.com
Jeg er også meget fornøyd med min. Var spent på hvordan jeg ville takle cyclops (som jeg i utgangspunktet hater), men det plager jeg mindre enn jeg trodde. Fargen på skiva er nydelig, og lumen er bra (det kunne dog vært en ekstra lume-markering klokka 12 for å kjappere se hva klokka er når det er mørkt, men man kan ikke få alt).Blitt veldig glad i denne frekkasen, dag fire på armen faktisk.
Vis vedlegg 221523
Blitt veldig glad i denne frekkasen, dag fire på armen faktisk.
Vis vedlegg 221523
Vis vedlegg 220683
SPB185 og SPB187 er da lansert. Første hands on videoen under. Fratello med en fin gjennomgang
Kjøper heller orginal 44KS hibeat til 10% av prisen, penere er de og.
38,1 × 44,7 × 11,4. mm³Her er noen bedre bilder av den nye King Seiko.
SDKA001 | King Seiko | セイコーウオッチ
King Seiko | SDKA001 | の詳細情報をご紹介いたします。セイコーウオッチ製品はお近くの時計店にてお買い求めいただけます。www.seikowatches.com