Kjøpt på forumet av en annen GG her nylig. Jeg fikk med denne endelig opplevd en Tuna og syns den er skikkelig kul til og med på tynne håndledd (44mm lug to lug hjelper veldig!). Men jeg har en annen klokke på vei inn og det er nok dykkere i boksen min, så denne får vandre videre til et nytt hjem.
Tilstanden er fremdeles omtrent som ny, jeg har problemer med å finne noen tydelige bruksmerker. Kommer på Strapcode Angus jubilee lenke. Den originale blå gummi-reimen følger også med i boksen.
Selges til 4000,- (nypris 6500,- pluss 99USD for lenken). Du betaler selv frakt.
Mer info og specs finner du i denne omtalen:
Jeg har good-guy referanser her, her, her, her, her, her, her, her, her, her, her, her, her, her
Tilstanden er fremdeles omtrent som ny, jeg har problemer med å finne noen tydelige bruksmerker. Kommer på Strapcode Angus jubilee lenke. Den originale blå gummi-reimen følger også med i boksen.
Selges til 4000,- (nypris 6500,- pluss 99USD for lenken). Du betaler selv frakt.
Mer info og specs finner du i denne omtalen:
Hands-On: The Seiko Prospex SRPF81K1 Tuna - Worn & Wound
We take an in-depth look at the Seiko Prospex SRPF81K1 - a wearable Tuna with all the heritage in a sleek colorway.
wornandwound.com
Jeg har good-guy referanser her, her, her, her, her, her, her, her, her, her, her, her, her, her
Redigert: