Seiling.

Medlem
22. feb. 2011
Sted
Erewhon
Klarte ikke å finne en annen tråd om seiling, så derfor starter jeg denne. Plasserte den her da vi seilere tross alt bruker vind som _motor_ og syntes det passet dårlig i reise mat og drikke.

Kansje kan denne tråden være et sted der seilerne av oss kan diskutere utstyr, opplevelser, verve mannskap osv?

Jeg er både turseiler, og regattaseiler. Begge deler er like morsomt, på vidt forskjellige måter.

Anbefaler alle (om ikke dere har fått det med dere enda) og se dokumentarene til volvo ocean race på youtube.

Har akkurat kommet hjem fra seiltur nedover svenskekysten. Helt fantastisk sted å seile. Masse fine steder å dra innom.
Av regattaer har det bare blit Færdern, men stiller gjerne i fler, men da i en annen båt :)

Noen som skal til Risør på trebåtfestival? Jeg drar ned i morgen. Båten er allerede på plass der.

Jeg venter til neste år og tar med båten (om jeg blir ferdig;))
Lykke til og kos deg i Risør:)

Kompis kommer til Oslo søndag og trenger minst et mannskap nedover mot Falkenberg (via Strømstad/Gøteborg)
40 fot, bra LYS. ;)
PM eller svar hvis det er interesse. Tenker han drar søndag kveld/ mandagsmorgen. Tar vel en 36-48 timer

Han er alene så sikkert plass til 1-4