Etter en del spørsmål på PM samt et godt forslag fra @DoDe, oppretter jeg en good guy liste over forhandlere og selgere der ute som vi har kjøpt vintage av, og som er til å stole på. Og da tenker jeg på det kommersielle her. All due dilligence vedr. originalitet er slik jeg ser det kjøpers ansvar (spørsmål til selger, egne undersøkelser, spørre "fagfolk" her på Tidssonen eller andre klokke-fora).
Ser ikke for meg noen regler her, kun en lenke eller brukernavn samt en kort beskrivelse av kjøpsopplevelsen. Når det begynner å bli mange av dem, kan vi vurdere å samle dem opp i denne første-posten.
Her er noen jeg har hatt gode erfaringer med:
Amsterdam Vintage Watches
God opplevelse, både i butikk og på nett. God service!
Blower's Jewellers, UK
Proffe, kjappe, erfarne selgere. Gode og sikre løsninger for shipping. Mest nytt, men også noe vintage.
Moon Watch Time pieces
Eneste forhandler jeg har gjort en Wire Transfer med (!), gikk bra veldig hyggelig å gjøre business med.
Ser ikke for meg noen regler her, kun en lenke eller brukernavn samt en kort beskrivelse av kjøpsopplevelsen. Når det begynner å bli mange av dem, kan vi vurdere å samle dem opp i denne første-posten.
Her er noen jeg har hatt gode erfaringer med:
Amsterdam Vintage Watches
God opplevelse, både i butikk og på nett. God service!
Blower's Jewellers, UK
Proffe, kjappe, erfarne selgere. Gode og sikre løsninger for shipping. Mest nytt, men også noe vintage.
Moon Watch Time pieces
Eneste forhandler jeg har gjort en Wire Transfer med (!), gikk bra veldig hyggelig å gjøre business med.
Redigert av en moderator: