Senkveld-Harald

Medlem
27. nov. 2007
Sted
Sør Vest
..ble spotta i kveld med en Omega PO. Noen andre som så det? Fikk et par sekunders titt på den da kamera zoomet inn på korta han holder. Den fikk også gjentatt hard medfart da han smeller korta mot bordet. Kunne faktisk høre den slo i mot bordet :eek:

Har forresten sett han med andre klokker, kanskje han skulle tatt seg en tur inn hit? ;)

Hehe... Ja den ble vist ganske godt i går, men han har hatt den en stund.... Alle episodene hitil i denne sesongen, muligens deler av forrige sesong også!

Før gitt han med en ikke alt for stilig Tissot :D

Så i alle fall et steg i riktig retning 8)

Jan Fredrik Karlsen fra Idol og Harald Heide Steen jr er kjente klokke-fans innen media....som jeg vet om.
Førstnevnte har bl.a . en IWC Big Pilot kjøpt i 2007....... :eek:

BRIO1368 skrev:
Jan Fredrik Karlsen fra Idol og Harald Heide Steen jr er kjente klokke-fans innen media....som jeg vet om.
Førstnevnte har bl.a . en IWC Big Pilot kjøpt i 2007....... :eek:

Harald Heide Steen jr. loffer jo som regel rundt med en helgull (gult gull selvfølgelig) Daydate m/diamanter....

Før Karlsen fikk seg BP så brukte han som regel en submariner i stål, men nå tror jeg det er BP 24-7 på han !

Mener jeg leste i en artikkel ganske nylig at Harald Heide Steen Jr. mistet mye av klokkeinteressen da han ble frastjålet en Rolex til over hundre tusen.

Flere kjendiser som liker klokker: I omtalen av Oddvar Stenstrøms siste Holmgang program kom det frem at han hadde en platinum Rolex på armen (siden han syntes Rolex i gull ble litt i overkant).

Leste forøvrig at Heide Steen jr første "skikkelige" klokke var en Rolex som han kjøpte / fikk i 1972....

Med dagens forsikringer er det ikke noe stort problem å bli frastjålet en klokke.... men surt er det ! :cry:

Stilig ! Virkelig en kanon-bra klokke. :)

Men den han har / hadde var nok en 5002,- altså uten det røde feltet på "power-reserve"-indikatoren.....

5002.jpg