Sent men godt!

Edzilla

Community Manager
Støttemedlem
Medlem
5. sep. 2011
Sted
Oslo
Senior skulle egentlig selge denne klokken. Men siden jeg er en lite påfugl klarte jeg ikke å se den forlate familien. Så da ble den sendt til urmaker Gulbrandsen for en lett polering slik at den nå fremstår bedre enn ny. Synd sommeren er over. For denne gjør seg best på Playa´n, kombinert med blå kort badeshorts å mengder med skompa i magnumflasker!

Gratulerer så mye - jeg hadde dessverre blitt kastet ut hjemmefra om jeg kom med en sånn.

Hva mener du - er den ikke like gangbar på melkehvit hud i Moss sentrum mens du drikker kaffe fra Statoilkruset?

Er ikke helt melkehvit jeg som har 50% flykningblod fra Øst-Europa. Å for det andre drikker jeg aldri min kaffe fra Statoilkrus. He he.
Men jo. Funker fett å bære gullrolex i Moss.

• Liker
Reaksjoner: Kamil og Raymond75
Gratulerer med heftig gullklump, lekkert! Skulle ønske jeg hadde pondus til å bære en slik :D

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Takker for alle gratulasjoner!
All ære til Urmaker Gulbrandsen som har fått denne gullklumpen til å skinne slik den skal!

• Liker
Reaksjoner: sunshine og Hansaeng
Kan ikke gå for kaffeavtalen på statoil med den klokka der nei. Da er klippekort på brun og blid mere innafor, i tillegg til skumpaavtalen på byens mest trendy sted.

Skulle gjerne hatt den selv, tror jeg ;)

• Liker
Herlig! Bra du tok til vett og ikke lot den forsvinne ut av familien.

Gratulerer så mye med GULL, bruk den mye :D

• Liker