Ser dette bra ut? (Tudor Black Bay)

Medlem
23. nov. 2012
Innlegg
13
Sted
Oslo
Jeg var hos Bjerke i dag og prøvde denne klokken, er usikker på om jeg skal kjøpe, noen som har innspill?
kjpe.jpg
 
Jeg liker Tudor Black Bay meget godt og synes absolutt du skulle kjøpe. Noe som gjør at du nøler?
 
Det er to ting, jeg kunne tenkt meg at urskiven var litt større, også er det å rettferdiggjøre et klokkekjøp i denne prisklassen som student. Men på den annen side er klokken meget pen og diskré.
 
Redigert:
Jeg syntes klokken er nydelig, men hvis du er usikker skal du heller vente...

Gitt at du har en ordinær studentøkonomi er dette en god slump penger, og da må det være kjærlighet og begjær ved første blikk IMHO!
 
+1 på alle som gir tommel opp for valget, men støtter også ChristinaN mtp å vente på en brukt ...
Men, nå har i allefall aldri jeg vært veldig fornuftig når det kommer til kjøp av klokker og penger investert/tapt ...

Så flott klokke, ser veldig riktig ut mtp størrelse på deg, og bare du som vet om god-følelsen av å få den på armen er verdt å spise Mr. Lee frem til sommeren;)
 
Klokken er flott og passer håndleddet ditt utmerket. Men jeg ville også kjøpt brukt - da slipper du å tape for mye om budsjettet skulle sprekke og du må selge igjen.
 
Av brukernavnet ditt regner jeg med at du lever et ganske hardt liv inn og ut av rettssaler, og da kan det jo være fornuftig med en såpass røff klokke som dette :)

Jeg ville lagt ut en WTB her på forumet, så dukker det sikkert opp en til en fin pris.
 
Absolutt en fin klokke, du får sette deg ned og regne på om du har råd til verditapet og ta et annet regnestykke om hjerte ditt har godt av å vente... Se hva som kommer ut best og iverksette deretter.
 
Så denne LIVE med både lenke og lærreim hos Urmaker Jørgensen i Tromsø og ble mektig imponert over både kvalitet og pris. Tudor er skikkelig bang for the bucks virker det som. Nydelig klokke jeg selv kunne tenkt meg i samleboksen :)
 
Lervik hadde en pent brukt til 18500. Den er vel solgt nå. Jeg har sett på både denne og Tudor Pelagos, og heller nok til Pelagos siden den er mer klassisk enn Black bay.
 
Black Bay er en kul klokke, men personelig ville jeg gått for storebroren Pelagos. Den er litt mere det den utgir seg for å være:)
 
Jeg synes den er dritkul:cool: Vurderer å kjøpe en selv, men tenkte å prøve å få den brukt for å spare et par tusen. Synes den er finest med rem, men tenker at jeg helst ville kjøpt den med lenke allikevel. Mest for evt å kunne variere. Du må nok selv vurdere kjøpet opp mot økonomien din. Er det forresten noen som vet om det er mulig å få noe rabatt på denne ny nå, eller gjelder veiledende pris?
 
Black Bay er en kul klokke, men personelig ville jeg gått for storebroren Pelagos. Den er litt mere det den utgir seg for å være:)

Ekstremt enig! Har prøvd den et par ganger, og den imponerer iallefall meg!

Og Pelagosen er allerede tilgjengelig pent brukt her inne:
- FS: http://www.tidssonen.no/forum/kj%F8p-og-salg-9/fs-tudor-pelagos-15411/
- FS: http://www.tidssonen.no/forum/kj%F8p-og-salg-9/fsot-tudor-pelagos-15182/
- WTT: http://www.tidssonen.no/forum/kj%F8...ytte-tudor-pelagos-mot-tudor-black-bay-14531/