Ser etter en ny diver

Medlem
19. mai 2016
Sted
Oslo
Hei, ser etter en ny diver og er litt i tvil på hvilken jeg skal kjøpe. Har sett på Seiko SKX007 og Certina DS Action, og syntes dette er klokker som virker interessante. Er dette bra klokker og har dere andre forslag til divere rundt prisen av disse to?

SKX007 kan du ikke gå feil med, selv om den muligens er på vei ut av produksjon. Sjekk www.creationwatches.com, der de selger disse for rundt 1.500 nå. Skal du gå et hakk opp på Seiko-stigen, så ta en titt på de nye "Turtle"-modellene også, SRP773, 775, 777 og 779. Har 779 selv, og er veldig fornøyd, foreløpig. Certinaen har jeg ikke noe forhold til, men liker utseendet på den.

Men det er vel bare å si det før noen andre gjør det: Kjøp en Rolex Sub! Like greit å gjøre det først som sist... :D

• Liker
Reaksjoner: Gubben11
SKX007 kan du ikke gå feil med, selv om den muligens er på vei ut av produksjon. Sjekk www.creationwatches.com, der de selger disse for rundt 1.500 nå. Skal du gå et hakk opp på Seiko-stigen, så ta en titt på de nye "Turtle"-modellene også, SRP773, 775, 777 og 779. Har 779 selv, og er veldig fornøyd, foreløpig. Certinaen har jeg ikke noe forhold til, men liker utseendet på den.

Men det er vel bare å si det før noen andre gjør det: Kjøp en Rolex Sub! Like greit å gjøre det først som sist... :D

Takk for kjapt svar, men de er utsolgt for SKX007 på CreationWatches hvertfall..

I dag ser det ut som det er tomt for skx009 hos CW. Kanskje jeg bestillte den siste? =D :O