Ser ut som om jeg får napp på denne.

Medlem
16. nov. 2010
Sted
Oslo
Håper det går bra at jeg lager en egen tråd på denne.

Har funnet en klokke jeg tror jeg kjøper. Har ikke kjøpt den enda, men er i prat med selger.

Der er en 14060 som en med nicket matt4hand på trf selger.

Han har nesten 1100 posts er støttemedlem og har 10 positive tilbakemeldinger på goodguys, ingen på badguys.

Har solgt over hele USA, men har ingen tilbakemeldinger fra internasjonalt, og fra internasjonale kunder vil han ha kun bankoverføring, ikke paypal.

Her er link til annonsen:

http://rolexforums.com/showthread.php?t=201092&highlight=14060

Ville noen hatt betenkligheter? Både med tanke på selger og klokke?

Var det jeg som misforstod eller kommer denne uten lenke?

3400$ *5,6kr/$ + 25% mva = ca 24.000,- er kanskje en ok pris???

Hei, jeg er skeptisk til bankoverføring, heller Paypal hvor du har en form for garanti og reklamasjon (sjekk hva som gjelder!) Jeg snakker av egen erfaring.

Jeg ville ikke hatt store betenkeligheter med å stole på selger, gitt dine opplysninger, men om prisen er uten lenke er den gjerne i stiveste laget?

Om lenken hadde fulgt med ville jeg kjøpt den, om du skal ha den uten lenke ville jeg ikke gitt mer enn 3000 USD.

Oppsumering: Nei

Note to self. Les annonsen skikkelig. Uten lenke ja. Da kan man slutte å svare på spørsmålet mitt for det utgår.

Hilsen mr

Trodde jeg hadde funnet det kuppet jeg.

Det hadde tatt seg ut:p:p:p

Hadde nok blitt avslørt at jeg var i søvne med tanke på spørsmål om strekk i lenke etc.

Vel da har jeg sendt mail til selger og beklaget å ha kastet bort tiden hans.

"For sale is a Very Nice 40mm Rolex Submariner in stainless steel and oyster bracelet with fold over clasp Model # 14060 and serial # T740***."

??

"For sale is a Very Nice 40mm Rolex Submariner in stainless steel and oyster bracelet with fold over clasp Model # 14060 and serial # T740***."

??

Ja, så dette, men lenger ned skriver han at den ikke leveres med lenken som er avbildet, men på en blå/grå zulu.
Send en mail og spør hva som følger med...

Han har vel kanskje fjernet lenken etter hvert som han senket prisen. Også glemt i editere annonsen skikkelig..

Eller at det følger med en ANNEN lenke. Her er det VM i synsing på gang, men jeg synes vi ligger godt ann. ;P

Den er no go pga manglende lenke og den som ligger på finn.no :D
Vi må heller ikke tømme utlandet for Rolex, dere ;)

PS: Heia Brann!