- Medlem
- 20. juli 2010
Hva anbefaler folket, full service, polering og rep av lås, gjelder Omega Seamaster 300M, ca 10 år gammel
Er du mannen for service på feks Speedmaster fra 60-tallet @Arcticboy?
Min erfaring er med levering til Swatch group for deretter å få den videresendt til Swatch i Sveits for å få factory finish på poleringen. Ble veldig veldig bra. Og prisen ca 3700 alt inkl.
Min erfaring er med levering til Swatch group for deretter å få den videresendt til Swatch i Sveits for å få factory finish på poleringen. Ble veldig veldig bra. Og prisen ca 3700 alt inkl.
Håper ikke de bytter skive, fikk byttet til hvit når jeg kjøpte den, at de bytter tilbake til orginal blåEnig! Det kan lett være billigere å sende til Omegafabrikken enn til feks meg, og resultatet blir knallbra. Jeg vet ikke hva slags timepris de har der nede... Den man skal være oppmerksom på er at de gjør akkurat som de vil, og du får ikke lov å la være å polere, for eksempel. Deler byttes, kanskje urskive osv, men du får den gamle med tilbake. Virkelig god service. Vi får håpe det varer, for det er nesten for godt til å være sant...
Du kan starte med å sende en e-post til Swatch i Oslo, så får du videre instruksjoner.
The Swatch Group (Nordic) nuf
Postbox 143
Kalkbakken
Stalfjaera 26
NO-0902 Oslo
Phone: +47 22 91 85 50
Fax: +47 22 91 85 51
www.swatchgroup.se