La meg gi et eksempel:
Din bil blir eu-godkjent, og du er glad og fornøyd. Noen uker etter får du innkalling til ny sjekk hos nærmeste trafikkstasjon (det kan de gjøre), og der viser det seg at din bil har alvorlige feil og mangler. Da ville man nok vært rimelig forbanna og kontakte både verksted og kanskje andre i samme situasjon for å nøste opp i saken for egen del. Det går jo ut over deg som eier uansett. Bilen er ikke godkjent - punktum.
Så til saken:
Det jeg har lært nå er at det ikke er så lett å eie Rolex, dessverre. Her er det tydeligvis en tradisjon for å rakke ned på alle og alt som ikke innordner seg AD sine uavhengige "favoritter"
Som kunde blir man bare fortalt ditt og datt, og hvis man ikke liker det som blir sagt bannlyser vi uret ditt, eller noe lignende da... Slik oppleves det i hvert fall.
At jeg ikke deler navn betyr at vi nå har ordnet opp, og at jeg ber om at uret returneres meg fra "ny" urmaker.
Urmaker som tok service i 2015 og jeg har hatt god dialog, og skulle jeg noensinne trenge service eller reparasjon igjen i fremtiden, er jeg hjertelig velkommen for en klokkeprat.
Så, enden på visa er at min tillit til Rolex og dere serviceapparat er på et bunnivå. Blir definitivt ikke noen ny Rolex på meg på en stund.
Jeg er nå ferdig med denne saken for egen del, så får andre eventuelt gjøre seg opp sin egen mening
Jeg får nok fortsette og trives med mine Seiko og Omega i stedet...