Service Omega Speedmaster Reduced

Medlem
1. april 2011
Sted
Oslo
Hei

Har ikke vært så aktiv på forumet, men syns det er mye bra innhold her.
Har nettopp levert inn min Speedmaster Reduced med 7750 verk til Bjerke i Oslo pga løs rotor. Idag fikk jeg beskjed om at de skal ha 6k for en full overhaling. Er dette en fair pris? Eller er det andre urmakere i Oslo området som kan utføre service til en bedre pris?

Hei

Har ikke vært så aktiv på forumet, men syns det er mye bra innhold her.
Har nettopp levert inn min Speedmaster Reduced med 7750 verk til Bjerke i Oslo pga løs rotor. Idag fikk jeg beskjed om at de skal ha 6k for en full overhaling. Er dette en fair pris? Eller er det andre urmakere i Oslo området som kan utføre service til en bedre pris?

Forsøk Ø. Thomassen på Strømmen. Hentet min Reduced der på lørdag etter full service. Pris på dette kom på kr. 4.300,-

Er du sikker på at det er en Reduced du har? Det finnes flere Speedmastere med 7750-verk, men den som betegnes som Reduced har et vanlig ETA 2892-verk med en kronografmodul boltet på. Denne modulen skal visstnok gjøre servicen noe omstendelig, men prisen du har fått er alfor høy og nærmer seg en middels holdt Reduceds markedspris.

Tipset fra @braza2013 høres fornuftig ut, eller prøv Swatch Group

Redigert av en moderator:
Vær obs på at prisen vil kunne være forskjellig avhengig av hva som må byttes ifm servicen.
Men Bjerke er ikke kjent for å være "billigst i byen" på dette dessverre.

Takk for svar. Angående verk så er jeg ikke sikker på hvilket det er, det var noen her inne som nevnte at uret hadde 7750 verk da jeg kjøpte uret fra finn.