Service på AP RO 15300

Medlem
6. juli 2010
Sted
Oslo
Er det noen her inne som vet hva det koster med en service på en 15300?
Det er greit å vite hva man må regne med, om jeg skulle vært så heldig å få kjøpt meg et eksemplar :)
Har lest et sted her inne at det er kostbart på en chronograph.
Og hvis noen av dere har erfaring med det, hvor lang tid må man regne før den er tilbake?

Mvh
Montanus :)

Da jeg spurte på Bjerke om akkurat det samme fikk jeg vite at en vanlig service på en 15300 koster rundt 10K, hvis man fikk den utført der. Skulle de sende den til Sveits ble det (mye) mer. Sikkert fordi de da skal legge på for å få avanse. Hadde jeg hatt en AP15300 som trengte service ville jeg kjøpt en billig flybillett og levert klokken direkte til AP.

Da jeg spurte på Bjerke om akkurat det samme fikk jeg vite at en vanlig service på en 15300 koster rundt 10K, hvis man fikk den utført der. Skulle de sende den til Sveits ble det (mye) mer. Sikkert fordi de da skal legge på for å få avanse. Hadde jeg hatt en AP15300 som trengte service ville jeg kjøpt en billig flybillett og levert klokken direkte til AP.

Mer enn 10k ja, det vil jeg si er grisedyrt.

Jeg mener å ha lest i en annen tråd her inne, at service på en vanlig RO ligger på rundt 7500 kroner hos Bjerke. Har de virkelig steget så mye i pris? De anbefalte prisene fra AP selv er jo på ca. 7500 kroner, inkl. mva.

Min er faring her inne på forumet, er at altfor mange synser når de poster priser på servicer. Sjekk med AD og post prisen her :)