Service på internettklokker

Medlem
1. nov. 2013
Hei,
Jeg er ny i klokkeverden og har hatt søvnløse netter der tankene flyr om hva som skal bli mitt første automatic ur.
Valget har etter et år med lesing, klokkespotting og telling av kroner falt ned på denne;

01 735 7641 4364-07 8 22 03 - Oris BC3 Advanced, Day Date - Oris BC3 - Aviation - Collection - Oris - Purely mechanical Swiss watches.

Spørsmålet som melder seg er som følger.
Hvem tar service på klokken? Er det grei kotyme å ta den med til urmakeren jeg sansynligvis kommer til å handle Longines og Omegaer av, selv om han ikke fører Oris? Det er jo et ETA-verk, men han rynker kanskje på nesen uansett?
Det skal sies at det meg bekjent ikke er noen som fører Oris i Stavanger området.

Tusen takk for svar.
Hilsen nølende jomfru.

Velkommen hit, ballefrans - tøft nick :D

Flott klokke du ser på her. Du må skynd deg med bestillingen før den hårde kjerne her inne overtaler deg til å spare pengene, spare mer, spare litt til, for deretter å kjøpe deg en Submariner;)

Klart du kan ta service hos din lokale urmaker på denne. Han bør være glad for businessen - og som du sier - så fører han hverken han eller andre Oris i ditt område.

Lykke til - vi venter spent på unboxingen.

service trenger man egentlig ikke å tenke så mye på etter man begynner å saumfare forumet på jevnlig basis.

klokken er solgt/flippet lenge før det er tid for service :rolleyes:

mvh
stian

Ingen problem å fa tatt service på standardverk fra ETA, og heller ikke noe issue at ting er kjøpt på nettet.
Men som Minuteman sier, skyndt deg, før det hagler med "velmenende råd" om sparing til sub:D