Service på Omega

Medlem
5. mai 2009
Sted
Oslo
Forsøkte å søke litt, men fant ikke noe selv om jeg mener å huske jeg leste noe tidligere om emnet.

Uansett. Tenkte jeg skulle sjekke pris på service på POen min da jeg lurer på om ikke rotoren trenger å strammes opp litt siden jeg plutselig kan høre den bevege seg rundt inni der. Neppe positivt, men er vel ikke det verste i verden.

Noen som har noe erfaring med å gå direkte til Swatch group på kaldbakken og ikke via en urmaker av noe slag ?

Var for så vidt litt uklar. Når jeg kjøpte den hørte jeg den ikke, nå hører jeg den. Så da blir jeg litt småskeptisk og tenker at jeg like gjerne kan gi den en service ;)

Måtte du ringe og avtale noe eller var det bare å stikke innom i normal arbeidstid?
Og hvor lang tid bruker de på noe slikt?
Pris regner jeg med kommer ann på hva som må gjøres så blir vel hakket vanskeligere å finne ut av uten å kontakte dem som jeg ikke har hatt tid til å gjøre enda :).

Jeg ringte først, men tror ikke det er nødvendig. Litt kronglete beliggenhet så kjør bil.
De brukte ca 14 dager på noe lignende ditt problem, noe jeg synes er veldig bra. Jeg fikk en telefon når den var klar til henting.

Nå vet jeg at de er noe underbemannet på seviceavdelingen om dagen fordi de har hatt en utlysning etter urmaker liggende på nav.no dritlenge.