OK, så kona hadde en Breitling Quartz inne hos Thune for et batteribytte. Den ble sendt til Breitling (etter hva jeg forsto i Bergen??) og kostet 2000
Greit nok. 3 mnd senere så fortsetter sekundviser å hoppe på en sånn måte at det ser ut som behov for nytt batteri igjen. Den ble sendt tilbake samme vei og får en ny melding om at det er behov for service til 5000 Burde de ikke oppdaget det første gangen, og skal det ikke være en slags garanti på sånne ting fra første innsending?
Prisen er en annen ting, men jeg har bare erfaring fra service på mekaniske ur. Er dette vanlig?
Greit nok. 3 mnd senere så fortsetter sekundviser å hoppe på en sånn måte at det ser ut som behov for nytt batteri igjen. Den ble sendt tilbake samme vei og får en ny melding om at det er behov for service til 5000 Burde de ikke oppdaget det første gangen, og skal det ikke være en slags garanti på sånne ting fra første innsending?
Prisen er en annen ting, men jeg har bare erfaring fra service på mekaniske ur. Er dette vanlig?
Redigert: