service porsche design flat six automatic

Medlem
3. feb. 2017
Sted
Oslo
Hei!

Jeg har liggende en Porsche design flat six automatic m/ rød skive, baklokk i glass. Klokka går aldeles utmerket, men kronen har falt av og blitt borte, dessuten er akslingen den satt på blitt litt skev.

I det jeg gjerne skulle ha solgt klokken vil jeg gjerne fikse den først, hvor kan jeg få gjort dette?

ps

dersom noen har et sveitsisk lommeur av god kvalitet er jeg åpen for et bytte

ds

På forhånd takk for svar.

Med vennlig hilsen

Christer Hedin

Redigert:
Jeg antar at dette er en av modellene som er laget av Eterna, og i så fall sitter det et Sellita Caliber SW 200-1 urverk i klokken som burde kunne repareres av de aller fleste urmakere. I Oslo vil jeg tro Sutterud kan gjøre jobben.

Eterna har avsluttet samarbeidet med Porsche Design for et par år siden, så jeg aner ikke om det fortsatt er mulig å få tak i deler.

Jeg antar at dette er en av modellene som er laget av Eterna, og i så fall sitter det et Sellita Caliber SW 200-1 urverk i klokken som burde kunne repareres av de aller fleste urmakere. I Oslo vil jeg tro Sutterud kan gjøre jobben.

Eterna har avsluttet samarbeidet med Porsche Design for et par år siden, så jeg aner ikke om det fortsatt er mulig å få tak i deler.

Tusen takk for tipset!

Med vennlig hilsen

Christer Hedin