Service portoguese 5001

Medlem
25. aug. 2012
Sted
Trondheim
For vel en uke siden mistet jeg klokken på badegulvet og først så det ut til at det hele hadde gått bra. Den gikk fint det første døgnet og jeg tenkte ikke mer på hendelsen. Jeg har noen andre og mer solide klokker klokker som jeg bruker til vanlig og de har tålt mye juling. Derfor tenkte jeg ikke mer over saken før jeg skulle bruke klokken igjen. Da var den stoppet og datoen feil. Mye saft igjen på gangreserven og den startet fint etter å ha stilt den. Da ser jeg også at man kan stille datoen bare med å knipse på kassa. Skjønner at den må på service, men etter å ha lest tråden om hva Bjerke kan gjøre med ur på service, er jeg litt skeptisk. Er det andre i Norge som gjør service på IWC? Noen andre tips ut over å legge teppegulv på badet?:)

Ingen grunn til å være redd for Bjerke. Ta den med dit, så ordner det seg nok skal du se..

Dersom du heller vil sende uret i posten, er Otteren i Stavanger IWCs andre AD i Norge.

Jeg ville undersøkt med begge parter. Bjerke er sikkert flinke, men ettersom de akkurat har blitt AD er det ikke sikkert at urmakerene har lov til å skru på ditt kaliber ennå. Jeg ville ringt både OTTERN og Bjerke og hørt om leveringstid og pris.

Å sende klokken i posten til OTTERN burde være like lett som å levere den hos Bjerke.

Takk for svar. Jeg bor i Trondheim så jeg må sende den uansett. Jeg har en AT som stammer fra Otteren og har hatt et par hyggelige eposter med Jørgen. Tenker jeg tar en telefon dit først og forhører meg i og med at jeg ikke noen egen erfaring med Bjerke.

Da var klokken tilbake fra Otteren. Kjempeservice og klokken går som en klokke igjen! Den ble til og med returnert i et lite IWC reiseetui. Må si jeg er imponert over servicenivået! Anbefales