service.

Medlem
8. des. 2010
Sted
Cabo de palos,syd spania
har en tissot såm slett ikke nekter får åverhaling,vell, etter att tids sonen kom inn i bilde så `service` ok,sitter i utlandet ,spania får min del,snakker kun butikk spansk, e selvsagt norsk selv. levere hos lokal gullsmed, eller blir det og høre på forum som tidssonen . uret e greit nåkk det,noen år gammelt. blir vell sent til sveits? om gjyldig adresse dukker opp. e skjikkelig ukjent grunn dette.

fårresten kjøpt i tromsø,storgata, park kjirka var og er rett på andre sia av gata,e mange år siden.

Redigert:
Går Tissoten din på batteri, klarer nok gullsmeden på hjørnet å skifte dette.

Er det en mekanisk klokke vill jeg gått til en lokal urmaker og forhørt meg. Tenker meg at det i tilfelle sitter et nokså standard ETA-verk i klokken, som de fleste urmakere har erfaring med.

Lukka te :cool:

Går Tissoten din på batteri, klarer nok gullsmeden på hjørnet å skifte dette.

Er det en mekanisk klokke vill jeg gått til en lokal urmaker og forhørt meg. Tenker meg at det i tilfelle sitter et nokså standard ETA-verk i klokken, som de fleste urmakere har erfaring med.

Lukka te :cool:

ja burde presisert mere,e nåkk sant nåkk på kornet, lissom uvant grunn,e titan og safir - ja batteri,tenkte pakninger den servicen,e ikke værdt 10 tusener men i krone og øre ikke den billigste heller.