Sett den før!?

Medlem
22. mai 2009
Sted
Oslo.
Hei

Satt å så på Casio's nye katalog og fant den der :[attachment=1:1hfkpgo0]casio.jpg[/attachment:1hfkpgo0]

Ser du likheten med Tag Grand Carrera : [attachment=0:1hfkpgo0]tag-heuer-grand-carrera-cal-36-rs-c.jpg[/attachment:1hfkpgo0]

Eneste forskjellen må være noe mellom 30/40 tusen kroner :mrgreen:
Hva synes du om Casioen!?Fant en på ebay for ca 120usd!

Mvh Roham

Hehe, slik "kopiering" av design er ikke uvanlig i det hele tatt. Ta en titt på Invicta, der finner du en del skamløs kopiering....

CASIO EDIFICE, Chronograph

Krille : Joda,at noen merker kopiere andre merker er ingen tvil, men jeg ble faktisk imponert av den her jeg! Og tenkte kanskje å bestille en sånn en!Og anngående Invicta : De har jo kopiert ABSOLUTT alt som finnes av klokker i markedet og det er nesten null med kreativitet!Og Invicta ble jo en av verdens verste urverker når det gjeld kundeservice!Nok om d :mrgreen:

Icaustad : Den modellen er CASIO EDIFICE, Chronograph, EF-535SP-1AV, Black, 100M :mrgreen: ;)

En ting til : hvordan er Casio klokker generelt!Da tenker jeg ikke på G-shock som er kanskje merkedets beste for de som vil ha gadget klokker!Men tenker ellers på andre modeller de har!Noen som har erfaring med Casio!? :roll: