Shopping i Firenze

A_K

Medlem
24. jan. 2015
Sted
Oslo
Skal innom Firenze og området rundt i sommer. Er det noen som har anbefalinger på shopping? Er ute etter dress, skjorter, slips, men også "vanlige" klær.

Ta med deg lommeboken og dra til:
Piazza San Giovanni 14R
50129 - Florence

Ta med deg lommeboken og dra til:
Piazza San Giovanni 14R
50129 - Florence

Helt enig. Jeg hadde en flott opplevelse der for et par år siden. Liten, men kul butikk. Spør om de kan åpne monteret der klokkene er :cool:

Ellers ville jeg gått innom Giorgio Armani, den ligger i Via de'Tornabuoni. Langt finere og, i min erfaring, hyggeligere butikk enn Emporio Armani. Ellers finner du mye rundt Piazza della Repubblica.

Off topic, men les deg litt opp på renessansen før du drar. Da gjerne med fokus på Medici- familien. Du vil få mye mer ut av byvandringen da. Sist jeg var der leste jeg Inferno av Dan Brown, en bok som tar deg med på en vandring gjennom Firenze. Anbefales. Uansett, god tur :)

• Liker
Reaksjoner: thetime
Ellers ville jeg gått innom Giorgio Armani, den ligger i Via de'Tornabuoni. Langt finere og, i min erfaring, hyggeligere butikk enn Emporio Armani. Ellers finner du mye rundt Piazza della Repubblica.

Enig. Kan ikke sammenligne GA med EA. EA er essensielt juggel. GA er mye mer "high-end" og kan ha en del ting av fin kvalitet.

Redigert:
Litt off-topic. Kan ikke sammenligne GA med EA. EA er essensielt juggel. GA er mye mer "high-end" og kan ha en del
ting av fin kvalitet.

Siden trådstarter spør etter butikker nevnte jeg disse to. Hvis du leser posten min igjen ser du at det er nettopp butikkene jeg sammenligner. Jeg er fullt klar over forskjellen, men siden EA og GA ligger vegg i vegg er disse nevnt i samme åndedrag.

• Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Merkelig. Trodde jeg kommenterte her for litt siden.

Turen til The Mall, altså outleten syns jeg er verdt det. Det går shuttle buss rett ved togstasjonen.