MrFinale
Støttemedlem
Gå for kortreist og custom fra @Olando. Latterlig god kvalitet på de remmene jeg har kjøpt av han.Litt off topic: Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en skinnreim til min SD 42 Bronze? Har sett på CrownAndBuckle og Heroic18, men fant ingen i mørk brunt med passende bredde (22mm). Er ute etter en litt røff reim (helst 2-piece) som passer til uret (ikke gator eller rally f.eks.). Den @MagnusPanerai har noen poster lengre opp her er fin.
On topic: Det hadde vært hyggelig om dere postet bilder av deres Helson men skinnreim her. Gjerne med info om hvor reima er kjøpt.
Litt off topic: Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en skinnreim til min SD 42 Bronze? Har sett på CrownAndBuckle og Heroic18, men fant ingen i mørk brunt med passende bredde (22mm). Er ute etter en litt røff reim (helst 2-piece) som passer til uret (ikke gator eller rally f.eks.). Den @MagnusPanerai har noen poster lengre opp her er fin.
On topic: Det hadde vært hyggelig om dere postet bilder av deres Helson men skinnreim her. Gjerne med info om hvor reima er kjøpt.
Litt off topic: Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en skinnreim til min SD 42 Bronze? Har sett på CrownAndBuckle og Heroic18, men fant ingen i mørk brunt med passende bredde (22mm). Er ute etter en litt røff reim (helst 2-piece) som passer til uret (ikke gator eller rally f.eks.). Den @MagnusPanerai har noen poster lengre opp her er fin.
Det på tide av Helson-tråden får litt kjærlighet igjen.
Ikke dagens bilde, men fra et par dager siden.
Ny rem og nyvasket og med tilbakestilt kobber. Nå kan sol og saltvann gjøre sitt.
Nydelig! Hvor er reimen fra?
Klar for sommeren med ny og sommerlig reim. Grei kvalitet for 170 spenn. Hadde en bronse-buckle liggende.
Så bra ut den remmen der. Hvor er den fra?