Siden det var etterspørsel sist gang...Nå er den her!

Medlem
6. nov. 2011
Når det ikke ble utboksing av forrige klokke, så får jeg bidra med dette denne gangen da. ;)

I anledning min WIS status tillater jeg meg å gjøre det som en pine for dere som for meg selv, altså en luremus. Den kan bli lang og den kan bli kort hva vet jeg, posten tar seg som oftest god tid og lar oss stakkars klokkenerder produsere grå hår i takt med nye ervervelser.

Siste oppdatering sesr slik ut.:p
Letter.jpg

Flere hint en dette får dere ikke.;)

Luremus i ordets riktige eller overførte forstand? :)

Vi gleder oss til unbox og gratulerer med WIS hvis det er nå ( ser ikke slikt på taletuten)
- sitter du nå som sonens første kvinnelige WIS?

Var det EN ting jeg ikke trodde om deg Rambutan, så var det at du var en luremus (thi-hi)

:D Hahahaha, her må jeg bare beholde takt og tone kjenner jeg! :D

Luremus i ordets riktige eller overførte forstand? :)

Vi gleder oss til unbox og gratulerer med WIS hvis det er nå ( ser ikke slikt på taletuten)
- sitter du nå som sonens første kvinnelige WIS?

Ja her er det luremus så det holder, og det stemmer at jeg er den første kvinnelige luremusWIS på sonen. Nå har jeg bedrevet knipeøvelser i noen dager for å ikke fingre meg fra 1000 poster-unboks. :D

Grattis med WIS status! Spennende å se hva du har på vei inn.

:D Hahahaha, her må jeg bare beholde takt og tone kjenner jeg! :D

Ja her er det luremus så det holder, og det stemmer at jeg er den første kvinnelige luremusWIS på sonen. Nå har jeg bedrevet knipeøvelser i noen dager for å ikke fingre meg fra 1000 poster-unboks. :D

:eek::eek::eek:

Denne var artig, gratulerer WIS luremus.
Hva med å gi oss et lite hint av hva som er i esken.........håper ikke det står åpnes om 100 år.:p

Denne var artig, gratulerer WIS luremus.
Hva med å gi oss et lite hint av hva som er i esken.........håper ikke det står åpnes om 100 år.:p

Takker:)
Hehe, nei når pakken kommer i hus så skal den rett ut av esken.;)
Jeg kan gi hint om at den er meget motstandsdyktig på de fleste plan.:D
Fra mobilen

Siste statusoppdatering:

Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling
27.08.2012 08:08, 1470 LØRENSKOG
:(

Nå er det utboksing altså!

Endelig!!! Da greide posten å få pakken hjem til meg til slutt og med 5dager her på rundtur er jo ikke det så ille:rolleyes:

Her kommer bilder:
DSC_1377.jpg

Her har de gått løs på pakken min..
DSC_1380.jpg

Grafset rundt og puttet boksen tilbake på hodet...
DSC_1381.jpg

Men hva er det egenlig som ligger inni boksen??:)
DSC_1382.jpg

En Sinn, hmmmm hvilken kan det være??
DSC_1385.jpg

Hva er det inni denne boksen her da tro??
DSC_1386.jpg

Tadaaa!!! Etter litt klipping av rem så satt den på armen min, og jeg er umåtelig fornøyd Sinn er en vinner og dette blir sikker ikke siste. :)
DSC_1390.jpg