Det kommer vel ikke noe nytt fra Rolex? Har ingen anelse om når de lanserer nye modeller så mulig dette er veldig dumt spørsmål
Pam560 var (i mine øyne) en höjdare. Veldig spent på hva prisen blir. Det er vel naturlig å anta at den vil bli litt lavere enn 510, siden den ikke har vært innom COSC.
Omega blåser opp at de skal slippe en "World Premiere" idag Omega annonserer ikke på SIHH, men liker å stjele oppmerksomheten virker det som. I fjor annonserte de Aqua Terra 15 000 gauss på samme tid.
Hintene de har gitt før lanseringen er "Something bold, something orange", at det er en verdenspremiere, og at det er et inhouse-verk med 38 juveler, noe som vil ansi at det er en sannsynligvis er en GMT-utgave. Rykter sier at de har fått til å lage en oransje keramisk bezel, og at dette er en oransje utgave av PO GMT 43,5 mm Den oransje bezelen som allerede finnes på PO 8500 42/45mm er som kjent(?) ikke keramikk.
Omega blåser opp at de skal slippe en "World Premiere" idag Omega annonserer ikke på SIHH, men liker å stjele oppmerksomheten virker det som. I fjor annonserte de Aqua Terra 15 000 gauss på samme tid.
Hintene de har gitt før lanseringen er "Something bold, something orange", at det er en verdenspremiere, og at det er et inhouse-verk med 38 juveler, noe som vil ansi at det er en sannsynligvis er en GMT-utgave. Rykter sier at de har fått til å lage en oransje keramisk bezel, og at dette er en oransje utgave av PO GMT 43,5 mm Den oransje bezelen som allerede finnes på PO 8500 42/45mm er som kjent(?) ikke keramikk.
Perpetuelle sier ca. $8800, skal vi tippe ca 55' i Norge?
Gullrotor i hintet også, dette er vel kun på klokker i edlere metaller?
Det har jeg også lagt merke til! Og det kan godt hende at det stemmer. Det som imidlertidig sier i mot det, er at baklokket er i stål, og jeg forstår ikke hva de tenker på hvis de lanserer "Something Orange" på en gullklokke. Om noen timer får vi se