Freak Vision fra Ulysse Nardin... Ikke helt sikker på akkurat hvordan det fungerer eller hva time- og minuttviser skal forestille, men annerledes er det jo...
Ser ut som Longines Legend Diver og Rolex 214270 har fått barn
...Mest interessant er kanskje Portuguiser Chronograph. I tillegg til helt nye skiver er denne for første gang presentert med manufacture verk (og vindu på baksiden)
Jeg vet enda ikke hva jeg får tildelt, men jeg regner med at jeg skal få en hvit og en blå. Jeg har møte med de på fredag og da vet jeg antallene som kommer. Prisen er heller ikke kjent i NOK, og de kommer til å koste litt mer enn standard. Ingenieur med samme verk ligger på 83.000,- så jeg vil tippe at den ligger i underkant av det siden den har rem og ikke lenke, men det blir ren gjetning.Dæven! Blir det mulig å skaffe en slik med blå skive i Norge? Hva blir evt. prisen?
Jeg vet enda ikke hva jeg får tildelt, men jeg regner med at jeg skal få en hvit og en blå. Jeg har møte med de på fredag og da vet jeg antallene som kommer. Prisen er heller ikke kjent i NOK, og de kommer til å koste litt mer enn standard. Ingenieur med samme verk ligger på 83.000,- så jeg vil tippe at den ligger i underkant av det siden den har rem og ikke lenke, men det blir ren gjetning.
Det stemmer, jeg selger ikke Jaeger og kan derfor ikke svare på den.Mulig med et forsiktig anslag på hva Polaris Date vil ende på, og eventuelt hvordan det vil bli med tilgjengelighet?
Edit: litt rask der Jaeger inngår vel ikke i sortimentet.
Teksturen i den skiven er jo bare...
Teksturen i den skiven er jo bare...
Vis vedlegg 75019
Ja, sammen med den nye skiven i 15202, så er det mye snacks i år!Enig! Flere forseggjorte skiver på Sihh. Bla Polaris og IWC enamel, fin trend
Ja, sammen med den nye skiven i 15202, så er det mye snacks i år!