- Medlem
- 14. mars 2013
Med forbehold om at jeg kanskje kommer til fornuft, selger jeg en SINN 857 UTC TESTAF Lufthansa kjøpt av meg fra SINN i oktober 2014. Denne er kun produsert i 777 eksemplarer, og den kommer i en gigantisk Lufthansa flyfraktboks!
Inkludert ubrukt lenke (både klokke og lenke i tegiment-stål) og så å si ubrukt lærreim (satt på de første to-tre dagene). Per nå sitter den på en Phoenix Admiralty Grey nato, som også følger med. Jeg ser ikke et eneste bruksmerke på denne, jeg. Eneste jeg har å påpeke, er at til visse tider på døgnet, er ikke UTC-flyet helt i rute. Det ligger litt bak timemarkøren. Se bilder.
Prisjustering 16. februar: 13500 inkl. Norgespakke.. Gi gjerne bud
fra SINN. Gi gjerne bud i nærheten av prisforlangende.
Befinner seg på Sør-Vestlandet.
Sjekk unboxing her
Og Tidssonens egen presentasjon av klokka.
Ubrukt lenke:
Dette er den ultimate beateren, men siden jeg kjøpte meg en GS-diver, får den lite armtid.
Todda
Inkludert ubrukt lenke (både klokke og lenke i tegiment-stål) og så å si ubrukt lærreim (satt på de første to-tre dagene). Per nå sitter den på en Phoenix Admiralty Grey nato, som også følger med. Jeg ser ikke et eneste bruksmerke på denne, jeg. Eneste jeg har å påpeke, er at til visse tider på døgnet, er ikke UTC-flyet helt i rute. Det ligger litt bak timemarkøren. Se bilder.
Prisjustering 16. februar: 13500 inkl. Norgespakke.. Gi gjerne bud
fra SINN. Gi gjerne bud i nærheten av prisforlangende.
Befinner seg på Sør-Vestlandet.
Sjekk unboxing her
Og Tidssonens egen presentasjon av klokka.
Ubrukt lenke:
Dette er den ultimate beateren, men siden jeg kjøpte meg en GS-diver, får den lite armtid.
Todda
Redigert: