Sinn on Ice

Frode

Støttemedlem
Medlem
10. nov. 2010
Sted
Stavanger (noen ganger)
Fikk ideen for et par dager siden da jeg leste katalogen til Sinn for fjørtene gang. Da var det jo bare å kaste seg rundt og starte galskapen:

Sinn-on-ice-1.jpg

Sinn-on-ice-2.jpg

Sinn-on-ice-3.jpg

Sinn-on-ice-4.jpg

Sinn-on-ice-5.jpg

Fortsettelse følger.

Og ja, det er sant. For dere som lurer - joda, jeg startet kronografen før nedisingen begynte :D

Frode.

Skjønte hvor dette bar hen når jeg så overskriften.:D
Blir morsomt å følge med på dette.:D

Husker forresten at jeg leste en tråd om en kar som fryste ned IWC'en sin.
Det gikk bra det.:)

Din gale, gale mann!

Dette beviser bare det jeg har trodd lenge; du har altfor meget fritid :p

Artig, gjorde dette selv men en fæl kina klokke jeg kjøpte for 0.01 GBP på ebay. Den døde.

Det er jo topp å ha et ur som tåler å bli fryst til is i tilfelle man ender opp som Sylvester Stallone i Demolition Man!

Var det ikke en på et internasjonalt klokkeforume (WUS?) som ble lei alle spørsmålene om Suben kunne brukes til oppvask, bilvask, svømming, og som frøs ned suben sin, kokte hele isklumpen og deretter kjørte den en runde i oppvaskmaskinen?

Var det ikke en på et internasjonalt klokkeforume (WUS?) som ble lei alle spørsmålene om Suben kunne brukes til oppvask, bilvask, svømming, og som frøs ned suben sin, kokte hele isklumpen og deretter kjørte den en runde i oppvaskmaskinen?

Jepp, men om jeg husker rett var det en GMT. Tøft gjort.

Morsomt eksperiment...

Blir den kokt eller stekt neste gang??? (Kanskje han tiner den i mikroen!)

Tysk

kvalitet ja, artig prosjekt. Og flotte bilder. Du må sende dem til Sinn så sponser de kanskje en klokke på deg. Jeg har virkelig fått øynene opp for merket, bare synd de fleste modellene er på 44mm, blir stort på meg.

Hæ hæ, like it a lot! :D

Forbrukerstresstester er det eneste troverdige målet på kvaliteten.

Haha. Du har baller Frode! Jeg hadde ikke turt å gjøre noe slikt med en klokke til denne prisen, selv om jeg hadde vært temmelig sikker på at det gikk bra. Godt vi har noen som tar ansvar :cool: