Sinn U1 VS Oris TT1

U

Uregistrert bruker 2159

Guest
Lillebror ønsker å kjøpe seg en ny klokke. Han ønsker en litt robust klokke. Han har sett på noen klokker og har valgt seg to klokker som han syntes var litt tøffe Sinn U1 og Oris TT1. Men han sliter litt med å velge.

Hvilken ville dere valgt?

Vet noen hvor Oris og Sinn klokkker blir Solgt i Oslo?

Takk for et raskt svar boenna_69 og maghas9.

Hvor får man kjøpt Sinn U1? Har dere en link til nettbutikk?

Selvsagt skal broren din ha Sinn U1 :cool:

Alternativt kan du bestille direkte fra kilden: www.sinn.de/en

Det er faktisk billigere enn å gå via autoriserte forhandlere. Bare husk å informer Sinn at du ikke skal betale 19% VAT! :D

Sponon, oh du store Sinn-veteran, hvordan bestilles det direkte fra sinn.de?
Greit å vite til når blå lume er standard 2013 :)

Takk for hjelpen alle sammen:)

Etter at lillebror har lest gjennom Sinn tråden har han bestemt seg for at det blir Sinn U1:)

Som adamskater spurte hvordan bestiller man direkte fra sinn.de?

Helt klart Sinn - i denne prisklassen er det ingen som er bedre ;)

Den eneste klokken som virkelig har klart å utkonkurrere UXen min er Suben og det er jo en litt urettferdig sammenligning.

Takk for hjelpen alle sammen. Det setter både lillebror og jeg pris på:)

Var det ikke en her på forumet som solgte sin U1 for en stund siden? Noen som vet hvem det var og om den fremdeles er tilsalgs?

Sponon hadde den på hold sist jeg såg og det var vel meg kjent en U1 til 6500 - det søker du fint og greit opp i Kjøå&Salg-delen.
Skulle den være til salgs fortsatt anbefalles selger :)

Sponon hadde den på hold sist jeg såg og det var vel meg kjent en U1 til 6500 - det søker du fint og greit opp i Kjøå&Salg-delen.
Skulle den være til salgs fortsatt anbefalles selger :)

Takk adamskater. Må rett og slett bruke søkeknappen oftere, newbie feil.

Om man vil bestille en Sinn direkte, så sender man bare en forespørsel. Se under "Contact" på hjemmesiden deres. De svarer somregel innen 1-3 dager :)

Det stemmer at jeg hadde en U1 SDR til salgs her. Den har nå fått et nytt hjem hos et meget hyggelig TS-medlem.

Keep it in the family :D

Om man vil bestille en Sinn direkte, så sender man bare en forespørsel. Se under "Contact" på hjemmesiden deres. De svarer somregel innen 1-3 dager :)

Det stemmer at jeg hadde en U1 SDR til salgs her. Den har nå fått et nytt hjem hos et meget hyggelig TS-medlem.

Keep it in the family :D

Da er mail sendt til Sinn. Tror det blir et direkte kjøp fra Sinn ettersom den eneste brukte han finner er en på ebay. Han kunne gjerne tenkt seg å kjøpe en brukt hvis han fant en her i Norge.

Det var hos meg U1'en til Sponon havnet.:D
Må si jeg er imponert over kvaliteten og robustheten. Størrelse og tyngde passer meg perfekt:)
Sinn U1 anbefales på det varmeste...