Det har begynt å verke i flippetanna igjen, så lufter denna tool-kongen for bytte. Siden jeg ikke har blinka meg ut noe åpenbart ennå så ønsker jeg i første omgang å bare lytte til bytteforslag
Merke, modell og år:
Sinn U50 SDR kjøpt på Oslo Urservice 25.09.20
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
41x47mm, 11mm tynn, 500m wr, 20mm drilled lugs, SW-300.
Klokka er bortimot strøken med sin ubåtstål-kasse og tegimenterte bezel. Glasset er også strøkent og klokka går i underkant av +1 sek/døgn.
Boks og garantikort, ekstra lenkeledd og alt som fulgte med.
Dokumentasjon og historikk:
Kjøpt av gg her på ts som kjøpte den av gg her på ts Stemplet garantikort fra Oslo Urservice.
Sted:
Foretrekker face2face i Osloområdet, men kan sending kan sikkert avtales.
Pris eller bytteverdi:
Kjøpt for 22k, ønsker som sagt å bytte i klokke i samme prisklasse eller litt opp (5-10k). Tenker kanskje at tia er moden for noe litt mer halvdressy og under 40mm, men elsker jo divers og militærklokker også, så alle forslag er velkomne, mekanisk eller quartz
Omtaler:
Pix:
Merke, modell og år:
Sinn U50 SDR kjøpt på Oslo Urservice 25.09.20
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
41x47mm, 11mm tynn, 500m wr, 20mm drilled lugs, SW-300.
Klokka er bortimot strøken med sin ubåtstål-kasse og tegimenterte bezel. Glasset er også strøkent og klokka går i underkant av +1 sek/døgn.
Boks og garantikort, ekstra lenkeledd og alt som fulgte med.
Dokumentasjon og historikk:
Kjøpt av gg her på ts som kjøpte den av gg her på ts Stemplet garantikort fra Oslo Urservice.
Sted:
Foretrekker face2face i Osloområdet, men kan sending kan sikkert avtales.
Pris eller bytteverdi:
Kjøpt for 22k, ønsker som sagt å bytte i klokke i samme prisklasse eller litt opp (5-10k). Tenker kanskje at tia er moden for noe litt mer halvdressy og under 40mm, men elsker jo divers og militærklokker også, så alle forslag er velkomne, mekanisk eller quartz
Omtaler:
Owner's Review: The Sinn U50 - Worn & Wound
We take a closer look at the new Sinn U50 from the perspective of an owner. This midsize diver is the future we want to see.
wornandwound.com
Pix:
Redigert: