Takk for alle gratulasjoner
Føles veldig riktig med denne på armen, dette blir definitivt en keeper. Selv om jeg sa det om forrige klokke også, så mener jeg det virkelig denne gangen og skal holde mitt ord. Veldig fornøyd med klokken og har ingenting negativt å si om den, skjønner hvorfor så mange har en eller flere Submarinere i sin samling
Selv om det ikke er flere planlagte klokkekjøp i år, skal man ikke se helt bort ifra at man slår til på noe opplagt røverkjøp og da helst noe vintage i gull. Men inntil videre så har jeg ikke tenkt til å kjøpe noe, selv om det er mange jeg gjerne kunne tenkt meg å ha i "samlingen" min.
Men en ting som skal kjøpes inn er en Rubber B reim med spenne, samt noen nato reimer og litt lær/skinn reimer.
Ser jeg glemte å nevne navn på boken man skimter i bakgrunnen, det er en signert førsteutgave av Rolex: Timeless Elegance skrevet av George Gordon. Står vel generelt om historien bak Rolex, forskjellige urverk, bilder av reklame/annonser og oversikt over de fleste urene de har lagd fram til utgivelsen av boken i 1989.