Sjöö Sandström "LANDSORT"

Den likte jeg! Litt tilvenning med den heftige CGen, men resten - og særlig den kontrastrike sekundviseren, veide opp og vel så det!

Hittil min favoritt fra Sjöö Sandström. Liker at den er lagd for å brukes til det den er designet for.

Denne var kul... Helt til jeg så crownguarden.

"kom igjen folkens, designet skulle vært ferdig for lengst og klokken er 15:55"

Knallfin klocka! Enig i @Mathfjeld's kommentar om kronskyddet, men om man justerar kronskyddet lite grann och lägger på ett par lugs så blir det nog för tydligt vart influenserna kommer ifrån. Är nog bäst att lämna den som den är. Men skulle förstås gärna sett den i några friska färger istället för Sjöö Sandströms vanliga sobra palett. Landsort Hulk anyone?

Denne var kul... Helt til jeg så crownguarden.

"kom igjen folkens, designet skulle vært ferdig for lengst og klokken er 15:55"

Haha, jeg la ikke merke til crownguarden med første øyekast men etter å ha lest dette klarer jeg ikke se på annet :p God latter på morgenkvisten :p

Nei dette var ikke min kopp med te, kanskje om crownguarden er villig til å dele litt med lugs'ene! :D

Jeg likte den. Crownguarden synes jeg fløy på et såpass røft design. Likte den børsta effekten på viseren.

Jeg likte den. Crownguarden synes jeg fløy på et såpass røft design. Likte den børsta effekten på viseren.

+1

Synes det er kult at noen tenker litt annerledes. Men om den kommer på "må ha"-listen er jeg mildt sagt svært usikker på......

Tråden fick mig att surfa runt på Landsort nu lite grann och den grå modellen med vänsterhängd krona och länk är ju rågrym. Skulle gärna klämma lite men det finns väl ingen AD i Oslo...?

Fikk disse prisene fra Thorbjørnsen her forrige dagen.
Spenstige priser, men ikke allverdens heller :)

Landsort D1 Med grå urskive og gummirem.
Pris 28.100,-

Landsort GMT Med grå urskive og gummirem.
Pris 30.000,-

Landsort GMT Med hvit urskive og lenke.
Pris 33.000.-

• Liker
Reaksjoner: Trifide