Skal kjøpe min første kllokke !

Skjønner ikke hva som er galt med "Hva er egentlig galt med replika klokker?"-spørsmålet... syns det er et legitimt spørsmål å stille i vår tid.

Skjønner ikke hva som er galt med "Hva er egentlig galt med replika klokker?"-spørsmålet... syns det er et legitimt spørsmål å stille i vår tid.

Ja, tyveri blir bare mer og mer legitimt siden vi jo tross alt laster ned MP3'er og koser oss...

Da kan jeg bekrefte at klokke kjøpet er i boks. Etter mye leting og masse utvalg endte jeg med et kjøp fra Braute ;)

Da kan jeg bekrefte at klokke kjøpet er i boks. Etter mye leting og masse utvalg endte jeg med et kjøp fra Braute ;)

Godt valg! Seiko er imponerende mye klokke for pengene. Gratulerer, og lykke til dersom du etter å ha lest litt her inne tror du vil klare deg med bare én. :smile:

Din første klokke

Hei ! Er ny her så kanskje ikke riktig plass å spørre men jeg prøver :) Jeg skal nå kjøpe meg min første klokke. Og min kunnskap om klokker er rimelig dårlig. Jeg har sett litt på internett og har komt over ebay noe som og er ganske nytt for meg :p Mitt første spm. Er ebay noe å handle klokker for ? Jeg tenker å kjøpe en klokke til rundt 1500 kroner. Og har sett litt på Seiko og Tissot klokker. Jeg har hørt mye positivt om seiko men tissot aner jeg ikke om er bra ? og har funnet en klokke som falt litt i smak.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150431240547&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Tar gjerne imot forslag til klokker jeg er litt opptatt av design at den ser bra ut samt at den må være vanntett og ha dato visning og helst ikke plast reim

Hei har en citizen promaster automatic med helt ny reim som skal sleges.
Må ha en vanlig mail adresse for å sende bilder,fordig jeg ikke vet hvordan det gjøres her. Mvh morten
Min mail adresse er morten.o@frisurf.no

Bra valg, ajzz!
Gratulerer!
Desverre må jeg informere deg om at dette bare er starten på en lang, men deilig sykdom...:cool:

Bra valg, ajzz!
Gratulerer!
Desverre må jeg informere deg om at dette bare er starten på en lang, men deilig sykdom...:cool:

haha, dette kan jeg og sikker ganske mange bekrefte. :D

Kjøpte min første klokke på 3 år i fjor høst og min klokkeinteresse har økt logaritmisk. Har en 5-10 stk i siktet nå og står på kanten til å kjøpe et par allerede :)